Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Partener Clienti Retail - Bucuresti Aplica fara CV | |
Specialist Suport Clienti Hybrid | |
Prezentator de jocuri- job full time( 8h) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (239) |
Consilier Client Retail - Full Time- Perioada determinata
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Consilier Client Retail - Full Time- Perioada determinata active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.03.2016 |
Remote work: | On-site |
Responsabilitati specifice:
-
Promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor/ofera consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile in respectivul tip de unitate
-
Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate
-
Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de consiliere si servicii conform standardelor de calitate ale bancii
-
Urmareste si actioneaza in scopul realizarii tintelor individuale si ale unitatii
-
Realizezaza sarcinile si obiectivele, conformandu-se reglementarilor legale si interne
Studii superioare de lunga durata economice/juridice/tehnice si cursuri de specialitate in domeniul bancar sau superioare de scurta durata: economice/ liceu :economic/alt profil si cursuri specializare bancara
Experienta profesionala minima in domeniu: 1 an, din care in institutii financiar-bancare 6 luni
Limba straina: Engleza - mediu
Cunostinte tehnice si de afaceri:
-
Produsele si serviciile oferite de banca si subsidiare
-
Familiarizat cu politica bancii privind promovarea si vanzarea produselor si serviciilor de retail
-
Cadrul legal aferent domeniului bancar (standarde, instructiuni si reglementari specifice activitatii: standardele de cunoastere a clientului, procedura privind prevenirea activitatii de spalare a banilor)
-
Procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii
-
Tehnici de comunicare si negociere
-
Aplicatiile IT specifice domeniului de activitate
-
Capacitate de comunicare persuasiva
-
Capacitate de decizie
-
Abilitati de vanzare
-
Abilitate de negociere
-
Initiativa
- Capacitate de analiza in evaluarea informatiilor
-
Capacitate de asimilare a noilor cunostinte
-
Spirit de observatie
-
Gandire logica, rapiditate
-
Responsabilitate
-
Intelegerea afacerii
-
Orientare catre client
-
Orientare catre rezultate
-
Abilitate relationala si capacitate de adaptare
- Spirit de echipa
-
Determinare in atingerea scopurilor si obiectivelor
-
Receptivitate la nou
-
Auto-control in situatii de stress
Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR.
Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>
Raporteaza eroarea la