Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Advertising Manager - Publicitate (f/m) BUCURESTI, | |
Lead Generation Specialist 4000 - 5000 RON NET / luna | |
Junior Product Manager BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (23) |
Analist Studii de Imagine
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.Vezi toate job-urile Analist Studii de Imagine active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Renault Group Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.06.2016 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.
Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.
În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.
Cerinte
- Absolvent de studii superioare: Marketing, Sociologie;
- Cunostinte avansate de limba engleza, cunostintele de limba franceza constituie avantaj;
- Curiozitate intelectuala: dorinta de a intelege in profunzime factorii care determina comportamentul clientilor;
- Rigurozitate, reactivitate, aptitudini pedagogice.
Responsabilitati
Urmareste si difuzeaza evolutia imaginii de marca pentru grupul Renault:
- identifica evolutiile semnificative, precum si eventuale rezultate eronate;
- realizeaza sinteze ce vor fi puse la dispozitia responsabililor de tara si a diferitelor meserii;
- aprofundeaza aspecte specifice, ca raspuns la diverse problematici;
- face propuneri in legatura cu eventuale evolutii identificate, in scopul imbunatatirii pertinentei si eficientei studiilor de imagine.
Raporteaza eroarea la