Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Project Licensing Specialist BUCURESTI, | |
Marketing Specialist Aplica fara CV | |
Inside Product Specialist with French, Italian or Spanish Hybrid | |
Vezi job-uri similare (66) |
Specialist Operatiuni Carduri
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Specialist Operatiuni Carduri active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.03.2016 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Cerinte
Cerintele postului:
Studii superioare, de lunga durata economice/ tehnice;
Vechime minima in specialitate de 2 ani, din care in institutii financiar-bancare 2 ani.
Cunostinte in domeniul tranzactiilor cu carduri
Limbaje de programare (CL, RPG, Java, PHP)
Cunostinte baze de date (UDB DB2, Oracle, MySQL)
Limba engleza nivel mediu
Aplicatiile informatice specifice domeniului de activitate
Responsabilitati
Responsabilitati specifice:
Administreaza aplicatiile de procesare si reconciliere ale tranzactiilor cu carduri.
Administreaza procedurile zilnice pentru emiterea cardurilor de debit si credit, precum si procesarea lunara de reemitere a cardurilor de debit si credit expirate.
Genereaza rapoarte zilnice si periodice (lunar, trimestrial, anual) privind tranzactiile cu carduri.
Gestioneaza salvările periodice a bazelor de date şi a programelor din sistemul de carduri.
Gestioneaza serviciile cu valoare adaugata (de plati facturi la ATM, Mobile Banking, reincarcare electronica la ATM).
Gestioneaza inrolarea cardurilor in sistemul 3D-Secure.
Participa ca resursa specializata la implementarea proiectelor IT ce vizeaza imbunatatirea aplicatiei de procesare si reconciliere ale tranzactiilor cu carduri; testeaza si implementeaza noi module/ functionalitati/ produse ce se adauga sistemului de carduri, modificarile bi-anuale de la Visa si MasterCard, versiunile anuale ale aplicatiei ITM.
Participa ca resursa specializata la proiecte ale grupului Erste care privesc emiterea de carduri, acceptarea si procesarea tranzactiilor cu carduri.
Efectueaza parametrizari, genereaza rapoarte ad-hoc, rezolva incidente, conform cerintelor directiilor de business.
Imbunatateste si automatizeaza operatiunile gestionate de catre biroul Solutii Carduri prin optimizarea fluxurilor, implementarea de tehnologii noi, dezvoltarea de aplicatii interne, conform metodologiilor DSTI.
Colaboreaza pe aspecte tehnice cu furnizorii aplicatiilor sau serviciilor de emitere carduri, acceptare, procesare si reconciliere a tranzactiilor cu carduri.
Raporteaza eroarea la