Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Business Analyst Hybrid | |
Business analyst BUCURESTI, | |
TECHNICAL BUSINESS SYSTEM ANALYST Hybrid | |
Vezi job-uri similare (337) |
Analist de Business
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Analist de Business active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.03.2016 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Cerinte
Calificare si experienta:
Studii de specialitate in domeniul IT / Economic
Vechime: Minim 5 ani, din care, experienta in aria financiar-bancara 2 ani.
Alte conditii engleza la nivel avansat
Responsabilitati
Responsabilitati specifice de baza:
Solicita, defineste, analizeaza, si documenteaza cerintele si specificatiile de business, criteriile de acceptanta pentru proiectele noi precum si pentru cerintele de extindere a functionalitatilor solutiilor existente sustinand astfel procesele de raportare si analiza
Participa in procesul de clarificare si estimare al cerintelor de business in baza solutiilor identificate precum si in baza impactului identificat al modificarilor asupra functionalitatilor existente
Realizeaza documentarea proceselor si cerintelor de business
Realizeaza recomandari in ceea ce priveste in ceea ce priveste lista de functionalitati si aplicabilitatea solutiilor tehnice in contextul cerintelor de business.
Colaboreaza cu echipele tehnice pentru a se asigura de livrarea tuturor cerintelor in scop
Valideaza planul de test si asigura support pentru testarea FAT pentru cerintele noi / modificate / functionalitati impactate precum si pentru incidentele de productie / cerintele RTB.
Are responsabilitatea de a organiza activitatile de UAT pentru cerintele noi / modificate /functionalitatile impactate
Contribuie la asigurarea unei comunicari eficiente in cadrul echipei precum si cu alte unitati din cadrul BRCC
Colaboreaza cu alte diviziii IT/departamente, arhitectura, managementul release-urilor si unitatile de management de proiect in scopul alinierii livrarii componentelor din cadrul unui proiect / CR
Colaboreaza cu alte unitati de business sau suport participante la livrarea proiectelor / cerintelor
Raporteaza eroarea la