Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Tax Specialist Hybrid | |
Domain Support Specialist with French BUCURESTI, Timisoara, | |
Customer Experience Lead - Internship Role Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (78) |
Specialist de proiect - Customer Experience B2B
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Specialist de proiect - Customer Experience B2B active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.04.2016 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Cerinte
Studii:
• Studii universitare, preferabil economice;
Experienta în munca:
• 3 ani de experienta intr-un rol de servicii/suport clienti, preferabil telecom;
• Experienta in modelarea de procese de business;
• Experienta in management de proiecte.
Cunoştinte, Aptitudini & Abilitati:
• Abilitati foarte bune de comunicare si de rezolvare a problemelor;
• Excelente abilitati de comunicare crosfunctionala;
• Abilitati superioare de analiza si rezolvare a problemelor;
• Abilitati de prezentare si negociere;
• Orientare puternica catre client, spirit de echipa, empatie;
• Cunoasterea avansata a limbii engleze;
• Cunostinte bune de PowerPoint, Excel.
Responsabilitati
SCOP: Ajuta in design-ul si livrarea de servicii de telecomunicatii superioare pentru clientii de business. Dezvolta/Imbunatateste experienta clientilor de business, existenti si noi, cu Telekom. Contribuie la imbunatatirea proceselor de livrare a serviciilor Telekom.
RESPONSABILITATI :
• Furnizeaza suport in special in managementul proiectelor de dezvoltare a experientei clientului debusiness Telekom Romania cum ar fi documente de cerinte de proiect, analize cantitative, rapoarte status proiect, raportare pe proiectele incluse in programele de customer experience;
• Participa la/modereaza ateliere de modelare a drumului clientului E2E (end-to-end) cu scopul identificarii punctelor de interactiune cu clientul unde experienta livrata nu este conform asteptarilor clientului;
• Identifica si propune solutii de rezolvare a problemelor aparute in livrarea serviciilor catre clientii de business;
• Analizeaza si identifica cauzele problemelor aparute in diversele puncte de interactiune a clientului de business cu Telekom Romania;
• Asista in modelarea de/modeleaza procese noi de livrare a serviciilor catre clientii de business cu scopul de a documenta modul curent in care se deruleaza anumite activitati si in cazul unor schimbari, pentru a documenta modul in care se vor desfasura acestea in viitor;
• Participa in intalniri cu reprezentanti ai clientului de business;
• Dezvolta documente de buna practica reprezentand proceduri de lucru pentru echipele Telekom ce interactioneaza cu clientii de business;
• Furnizeaza solutii pentru probleme specifice intampinate de clienti de business si participa in implementarea lor efectiva;
Raporteaza eroarea la