Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

2400 - 2700 RON NET / luna
Remote

Vezi job-uri similare (68)

Arhitect Solutii IT - Dezvoltare ICT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Arhitect Solutii IT - Dezvoltare ICT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2016
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    - Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
    - Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afara de IT).

    Experienţa în muncă:
    - Minim 5 ani de experienţă în implementarea, dezvoltarea, configurarea şi întreţinerea sistemelor informatice;
    - Orice alte certificari in domeniul programarii si networking constituie un avantaj;
    - Experienţa în telecomunicații reprezintă un avantaj.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    - Experienta in utilizarea platformelor UNIX / Linux (HP-UX or Sun Solaris, Linux - command line syntax, text editor, etc.).
    - Bune cunostinte legate de designul, developmentul si implementarea sistemelor enterprise precum si lucrul in echipe de proiect.
    - Abilitati in dezvoltarea aplicatiilor Web.(PHP, Javascript, CSS, HTML); knowledge in Ajax programming (JQuery library); Java technologies (servlets, JSP, Web Services).
    - Experienta de programare/scripting in Shell Scripting, Regular Expressions, Web APIs, Java (J2SE/J2EE), MS .NET.
    - Experienta cu bazele de date (Relational and Object-Oriented): Database Design, Oracle (SQL, PL/SQL, SQL*Plus)
    - Experienta in utilizarea tehnologiilor bazate pe XML/SOAP Web Services
    - Cunostiinte de networking: understanding of relevant protocols for SNMP network management, TCP/IP, UDP, WEBM, QoS, MPLS.
    - Experienta in utilizarea toolurilor de control al versiunii (SVN).
    - Intelegerea framework-urilor si proceselor eTOM si ITIL
    - Bune cunostinte de utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook).
    - Bune abilităţi de comunicare;
    - Orientare catre client si rezultat;
    - Deschis la schimbări; atitudine şi gândire pozitivă;
    - Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;
    - Bune abilitati de planificare si organizare;
    - Bune abilitati de analiza si sinteza;
    - Capacitate de respectare a angajamentelor asumate;
    - Dorinţă şi capacitate de a învăţa;
    - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
    - Limba engleză fluent;

    Responsabilitati

    SCOP: Elaboreaza designul solutiilor OSS in conformitate cu recomandarile echipelor Solutii E2E si de arhitectura. Impreuna cu echipa de Arhitectura IT, elaboreaza strategia de dezvoltare OSS; Raspunde de dezvoltarea si intretinerea sistemelor informatice din aria OSS Service Fulfilment (Provizionare, Service Inventory, Resource Inventory) si Readiness in vederea asigurarii unei utilizari optime a aplicatiilor si a datelor si a sprijinirii proceselor de business.


    RESPONSABILITÄ‚Å¢I PRINCIPALE:
    - Analizează, proiectează, dezvoltă şi implementează soluţii şi aplicaţii eficiente în scopul de a raspunde cat mai bine cerinţelor de business;
    - Elaboreaza documentele de HLD (High Level Design Document) impreuna cu echipa E2E daca e cazul sau independent si LLD (Low Level Design Document) pe baza carora se vor dezvolta solutiile pentru Change Request-urile de business si al proiectelor;
    - Impreuna cu echipa de Arhitectura IT, elaboreaza strategia de dezvoltare OSS;
    - Elaboreaza unit teste si manualele de utilizatori finali pentru aplicatiile dezvoltate;
    - Dezvolta noi interfete intre sistemele IT OSS si sistemele de management al retelei de telecomunicatii in vederea alinierii OSS — retea;
    - Dezvolta interfete intre sistemele IT OSS si sistemele COM (Commercial Order Management)/ SOM (Service Order Management) bazate pe servicii web;
    - Dezvolta programe si scripturi (shell, perl, etc) pentru customizarea aplicatiilor de retea in vederea utilizarii optime;
    - Asigura suportul specializat (2’nd level) pentru etitatile de suport OSS;
    - Colaboreaza cu Demand Managementul si Business Parteners in vederea analizarii si clarificarii cerintelor de business si elaborarea HLD;
    - Colaboreaza cu echipa de testare in vederea realizarii strategiei de testare si a UAT-ului pentru solutiile livrate
    - Cunoaste si studiaza modelul de date al companiei si semnificatia datelor, astfel incat sa poata oferi solutii care sa raspunda solicitarilor din business;
    - Respectă procedurile ITG (Information Technology Governance) în vigoare;
    - Contribuie la integrarea soluțiilor livrate în sistemele operaționale existente pentru a asigura compatibilitatea acestora cu aplicațiile existente, operarea optimă și utilizarea lor eficientă și operativă;
    - Efectuează activităţi de întreținere şi suport a sistemelor/ aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării cu respectarea indicatorilor KPI agreaţi în SLA;
    - Monitorizează eficiența funcționării sistemelor/ aplicațiilor din zona de responsabilitate pentru a identifica proactiv potențialele probleme și a oferi soluții adecvate în vederea îmbunătățirii timpului de răspuns și disponibilității acestora;
    - Analizează şi soluţionează operativ bug-uri, incidente şi probleme urmărind încadrarea în termenele stabilite prin SLA;
    - Solicită la furnizori suport tehnic când este necesar şi le acordă suport în derularea activităţilor de soluţionare.