Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator call center - Bacau Aplica fara CV | |
Senior Business Sales Advisor Bacau Aplica fara CV | |
Suport Tehnic - limba franceza Iasi/Brasov/Bacau Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (7) |
Asistent retention
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Conduent active.Vezi toate job-urile Asistent retention active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Conduent |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.08.2016 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Former Xerox Customer Care Services, as well as other former Xerox Services companies, will continue its activities as Conduent, Inc. The name Conduent is inspired by the new company’s expertise in connecting clients and their constituents through seamless transactions in areas such as customer care, transportation solutions, and healthcare payer and provider services.
Conduent will continue to work as an extension of our clients’ business, enabling millions of interactions every day – such as processing toll payments or medical claims, disbursing public assistance funds or addressing a customer care concern. We will deliver these transactions at massive scale, anytime and anywhere, yet ensure each one is flawless, personalized and secure. As an independent company, we will carry forward the values and culture of innovation, diversity and integrity from Xerox along with our established expertise in transaction-intensive processes, analytics and automation to help improve the satisfaction and loyalty of your patients, commuters, consumers or employees.
Cerinte
Cerinte:
o Folosire calculator
o Experienta in relatiile cu clientii
o Experienta in activitati de negociere, vanzare, telesales
o Munca de echipa
o Rigoare
o Abilitati de comunicare
o Cunostinte comerciale
o Vanzare prin telefon
Responsabilitati
Responsabilitati:
o Gestioneaza situatiile de reziliere solicitate de catre clienti;
o Opereaza modificari in profilul clientilor, ca oferta de retention;
o Promoveaza ofertele de produse si servicii;
o Solicita/intocmeste raportul de trafic si prelucrarea lui;
o Intocmeste ofertele personalizate si le prezenta catre clienti;
o Implementeaza ofertele acceptate;
Alte informatii
Beneficii:
o Pachet salarial motivant
o Bonuri de masă
o Asigurare de viață și abonament medical privat
o Flexibilitate in alegerea normei de lucru
o Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
o Sistem de evaluare periodică pe baza performanțelor
o Formare inițială și formare continuă
o Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, formare periodică, feedback și coaching din partea responsabililor direcți
o Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă
Raporteaza eroarea la