Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Agent - limba italiană (entry level) Aplica fara CV | |
Agent Customer Support - limba italiană 4300 RON NET / luna | |
Junior Referent Financiar cu limba italiană în domeniul bancar (Bucuresti si Iasi) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (167) |
Asistență clienți limba italiană
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vodafone Intelligent Solutions (_VOIS) active.Vezi toate job-urile Asistență clienți limba italiană active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vodafone Intelligent Solutions (_VOIS) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Ce trebuie sa ai?
- cunostinte de limba italiana (nivel C1);
- abilitati foarte bune de comunicare;
- entuziasm si spirit de echipa;
- atentie la detalii;
- abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- experienta in industria BPO/ Customer Support reprezinta un plus;
- disponibilitate de lucru in ture: 09:00 – 23:00/part-time/full time (4h/6h/8h).
Care vor fi atributiile tale?
- actioneazi ca prim punct de contact in relatia cu clientii si oferi suport la solicitarile acestora referitoare la serviciile si produsele disponibile pentru abonatii Vodafone, cat si pentru utilizatorii de cartele prepay;
- preiei apelul clientului si stabilesti obiectivul/scopul acestuia;
- pastrezi pe toata durata apelului o abordare politicoasa, profesionista si deschisa spre a oferi consultanta;
- asculti clientul in mod activ;
- gestionezi eficient si eficace apelul, prin oferirea celor mai bune solutii si informatii;
- identifici nevoile secundare (sau neverbalizate) si incerci sa oferi plus-valoare clientului;
- redirectionezi apelurile catre superiorii directi sau catre departamentele tehnice (root calls);
- gestionezi in mod echilibrat beneficiile, atat pentru client, cat si pentru companie;
- informezi clientul pe toata durata apelului despre actiunile efectuate;
- verifici daca fiecare client a ințeles informatiile furnizate;
- explici in mod clar detaliile etapelor urmatoare.
Ce iti oferim?
- atmosfera prietenoasa, echipa ambitioasa si pozitiva
- training lingvistic si tehnic specializat;
- bonusuri pentru performanta;
- servicii medicale si dentare;
- asigurare de viata;
- abonament telefonic;
- discount-uri specifice la salile de sport din oras si retail-eri;
- un mediu de lucru tineresc si multicultural, cu profesionisti dedicati si mari oportunitati de dezvoltare.
Locatie de lucru : Sos. Oltenitei, Nr. 2, Sector 4, Bucuresti
Raporteaza eroarea la