Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
4000 - 5000 RON NET / luna
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (53)

Office Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Universum Events active.


Vezi toate job-urile Office Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Universum Events
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.08.2016
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Daca inca nu ai apucat sa ne cunosti, noi suntem Universum Events, cea mai mare companie organizatoare evenimente business si corporate din Romania. Activam cu pasiune si profesionalism in aceasta industrie de peste 15 ani, creand concepte unice si inovative pentru clientii nostri.

    Cerinte

    - Absolvent Universitate(preferabil contabilitate)
    - Cunoștințe de bază in analiza financiară
    - Cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
    - Persoana Independenta capabila de planificare și gestionarea task-urilor proprii.
    - Persoana analitică și cu gândire creativă, precum și preocupare pentru acuratețe și detalii
    - Capacitatea de a înțelege situații critice, si a sorta urgențe dar și de prioritiza taskurile

    Responsabilitati

    Administrarea și monitorizarea sistemului financiar pentru a se asigura că sunt menținute într-o manieră corectă și trimise la timp de catre toti angajatii companiei
    - Punerea în aplicare a politicilor și procedurilor financiare
    - Gestionare casa companie
    - Pregătirea extrasele de cont pentru contabilitate
    - Introducerea datelor in sistem
    - Elaborarea rapoartelor trimestriale
    - Menținerea fișiere financiare și înregistrări
    - Administrarea fișiere angajati
    Asigurarea management eficient și eficace de birou
    - Comanda rechizite pentru birou
    - Administreaza depozitarea și securitatea documentelor
    - Punct de contact pentru clienti pe adresele de contact si suport ale companiei
    - Gestionarea, repararea și întreținerea echipamentelor informatice și de birou
    - Gestionarea zilierilor (scrierea acestora in Registrul de evidenta al zilierilor si transmiterea lor lunara catre Inspectoratul Teritorial de Munca)