
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
AGENT VÂNZĂRI HORECA (cu posibilitate promovare)
4000 RON NET / luna
|
![]() |
Manager Agentie Turism
Aplica fara CV
|
![]() |
Agent Vânzări B2B (Medical)
4000 RON NET / luna
|
Vezi job-uri similare ( 29 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Omega Soft active.Vezi toate job-urile Agent de turism - rezervări hoteliere active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Omega Soft |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24-08-2016 |
Remote work: | On-site |
- limba engleza (nivel mediu/avansat);
- abilitati de comunicare; usurinta si coerenta in exprimare (scris/verbal);
- abilitati de lucru in echipa;
- disponibilitate de a lucra uneori in ture de noapte sau weekend-uri;
- atitudine dinamica, optimista;
- nefumator;
- capacitate de adaptare a comportamentului la situatia data;
- atentie distributiva; atentie la detalii;
- candidatul trebuie:
. * sa fie o persoana de incredere care isi poate indeplini sarcinile cu un nivel minim de supraveghere;
. * sa aiba un nivel de cultura generala peste medie;
. * sa fie o persoana vesela, zambitoare, calma;
- efectuare rezervari hoteliere (urmarirea solicitarilor primite prin telefon, email sau online si solutionarea acestora);
Beneficii:
- mediu de lucru modern, activ, motivant;
- posibilitatea de formare, dezvoltare si avansare profesionala;
- oportunitatea de a invata de la o echipa experimentata si profesionista, intr-o importanta agentie de turism;
- servicii medicale gratuite oferite de MedLife (abonament Business);
- contract de munca (si implicit salarizare) in perioada de training;
- Angajatul beneficiaza de formare profesionala din urmatoarele puncte de vedere:
. * comunicare verbala: cum se vorbeste la telefon, atitudine, tehnici de autocorectare, etc;
. * comunicare scrisa: cum se scrie un email, logica propozitiei, organizarea si gestionarea eficienta a emailurilor, etc;
. * organizarea activitatii: managementul timpului, prioritizarea temelor, monitorizarea si finalizarea acestora etc;
. * ințelegerea activitatii desfasurate in hoteluri si agentii de turism;
. * invatarea sistemelor folosite pentru efectuarea rezervarilor hoteliere: Tourneo, AIDA, TBS, etc;
. * asimilarea unor idei elementare ce fac parte din existenta oricarei firme: marketing, publicitate, tehnicile de vanzare si de negociere, concurenta, clienti, organigrama, regulamente interne, politica firmei, comunicare interdepartamentala, etc;
. * ințelegerea unor notiuni specifice oricarei activitati comerciale, cum ar fi: ce sunt si cum se fac platile prin transfer bancar sau cu card bancar, ce sunt si ce rol au facturile (proforme sau fiscale), cum se citeste si care sunt informatiile importante ale unui contract, etc;