Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Bistrita, Cluj Napoca, Dej, Job national

Cluj Napoca,

Aplica fara CV
Cluj Napoca,

Vezi job-uri similare (8)

Consilier Suport Tehnic Relatii Clienti – Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier Suport Tehnic Relatii Clienti – Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Zalau
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Cerinte:

    • Studii superioare in curs;
    • Experienta relevanta de minim 6 luni intr-o activitate similara;
    • Foarte buna cunoastere a mediilor de comunicatii – cablu, fibra optica, wireless;
    • Cunostinte de baza legate de servere de mail, web, DNS, DHCP;
    • Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
    • Disponibilitate pentru lucrul in ture;
    • Experienta relevanta in lucrul cu clientii.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    • Este responsabil pentru preluarea si rezolvarea apelurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei;
    • Initiaza si este responsabil de escaladarile de natura tehnica, face verificari privind cauza producerii defectiunii si se asigura ca problema clientului a fost rezolvata;
    • Aplica cunostintele acumulate in urma sesiunilor de traning si foloseste aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV si Broadband, asigurand rezolvarea imediata a sesizarii;
    • Ofera sprijin clientului pentru configurarea echipamentelor, astfel incat serviciul oferit sa fie functional prezinta si vinde serviciile companiei direct catre clienti prin intermediul telefonului.