
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Junior Analist Servicii Client - entry level
Hybrid |
![]() |
Asistent Servicii Clienti - Centru Educational
BUCURESTI, |
![]() |
Agent servicii client
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 41 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Analist Servicii Clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13-10-2016 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerintele postului:
- Studii medii;
- Experienta pe o pozitie similara – constituie un avantaj;
- Cunostintele de lb. engleza (nivel mediu);
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
- Abilitati de identificare si solutionare a problemelor.
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate;
- Operare PC.
Responsabilitati specifice:
- Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor in vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
- Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
- Furnizeaza informatii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, retea de distributie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plata, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
- Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
- Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational.
Beneficii oferite:
- Posibilitati reale de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii multinationale;
- Pachet salarial motivant.