Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (30)

Specialist Compensatii si Beneficii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Societe Generale Global Solution Centre active.


Vezi toate job-urile Specialist Compensatii si Beneficii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Societe Generale Global Solution Centre
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.09.2016
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Societe Generale Global Solution Centre (SG GSC) is a business solution center for Societe Generale, one of the largest European financial groups. We provide high-quality professional services for more than 35 countries in various fields of activity – Finance & Accounting, Human Resources, Information Technology, Know Your Customer, Compliance and Business Advisory. Our mission is to be a partner of choice, valued for owning, transforming and innovating through best in class talent.

    We are committed to support accelerating our Group’s ESG strategy by implementing ESG principles in all our activities and policies. They are translated in our business activity (ESG assessment, reporting, project management or IT activities), our work environment and in our responsible practices for environment protection.

    Cerinte

    - Experienta similara de cel putin 3 ani cu experienta in activitati de control financiar si raportare sau compensatii si beneficii
    - Studii superioare (preferabil profil economic)
    - Foarte bune abilitati MS Office
    - Engleza – fluent – obligatoriu

    De asemenea apreciem si:
    - Abilitatile de comunicare
    - Abilitatile analitice
    - Orientarea catre rezultat, flexibilitate si autonomie de lucru

    Responsabilitati

    - Pregateste date si participa la studii privind salariile si la analize ale datelor. Analizeaza rezultatele studiului pentru a ajuta la compararea planurilor de compensatii si beneficii. Compara conditiile de remunerare cu o varietate de standarde si informatii relevante posibile pentru a avea o imagine exacta a pozitiei reale a companiei.
    - Propune solutii de Compensatii & Beneficii inovative si eficiente din punct de vedere al costurilor; Identifica riscuri si oportunitati ale pietei locale de C&B si face recomandari pentru imbunatatire continua;
    - Elaborează planul de compensatii si beneficii, procedurile administrative si materialele de comunicare impreuna cu Specialistul PR si Comunicare.
    - Mentine permanent contactul cu furnizorii de servicii specifice precum si cu Departamentul de Compensatii & Beneficii al Grupului pentru a fi la curent cu tendintele pietei de Compensatii & Beneficii.
    - Se implica in formularea politicii de Compensatii & Beneficii a companiei in concordanta cu specificul din Romania si cu Politica de Compensatii & Beneficii a Grupului.
    - Ofera suport manageriilor de linie în ceea ce priveste administrarea politicii de compensatii si beneficii pentru a o promova eficient si a asigura echitatea interna.
    - Administreaza beneficiile si urmareste evolutia acestora fata de buget; gestioneaza relatiile cu furnizorii specifici.
    - Furnizeaza rapoarte corecte si specifice la solicitarea clientilor interni/ RU/ managementului precum si a Grupului, in conformitate cu cerintele de raportare si a termenelor specificate.
    - Furnizeaza toate analizele externe relevante pentru a sprijini procesul de bugetare (comparatii externe, analize economice).

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Remuneratie competitiva si pachet de beneficii, in functie de calificare si de experienta ;
    - Posibilitati de promovare si dezvoltarea unui plan de cariera;
    - Mediu de lucru modern: deschis, informal si placut;
    - Bonus anual in functie de politica companiei;
    - Tipul de contract: pe perioada nedeterminata;
    - Alte beneficii.

    Toti candidatii care se potrivesc cu cerintele de mai sus sunt invitati sa aplice pentru acest post online. Numai candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul aplicatiilor vor fi stocate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


    Compania:

    Société Générale European Business Services este un actor important pe piata centrelor de servicii partajate si furnizeaza servicii cu valoare adaugata in diverse domenii de activitate pentru entitatile internationale grupului (finance/ contabilitate, achizitii, resurse umane, IT). Compania deserveste in prezent peste 20 de tari, majoritatea din Europa, pentru marile business lines ale Grupului Societe Generale.
    The Human Resources Shared Service Center (Centrul partajat de Resurse Umane) al Société Générale European Business Services, lansat in 2012, numara in prezent peste 180 angajati care ofera servicii de Resurse Umane pentru entitatile SG din tarile EMEA (in principal Franta, Romania, Elvetia si Luxembrug) si a unor servicii specifice de resurse umane la nivel global. Activitatea echipei costa in furnizarea a 5 procese principale: contact center support, organizare de training-uri, gestionare de date, recrutare si HRIS&Raportare.