Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
3500 - 4000 RON NET / luna
BUCURESTI,

Aplica fara CV
900 - 1800 EUR NET / luna
BUCURESTI, Job national

Vezi job-uri similare (34)

HR Business Partner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile HR Business Partner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2016
    Remote work: On-site

    SCOP: Stabileşte relaţii strategice între Direcţia Executivă Resurse Umane Romania şi Direcţiile Executive repartizate, transpune nevoile acestora în cerinţe de Resurse Umane, oferindu-le servicii strategice prin intermediul unor echipe integrate, care anticipează şi răspund prompt nevoilor clienţilor şi ajută la obţinerea soluţiilor optime pentru problemele de afaceri, cu scopul de a asigura utilizarea optimă a propriului personal şi a oportunităţilor acestuia.
     
     RESPONSABILITĂŢI:
     
     Participă la elaborarea şi comunicarea directivelor generale ale Direcţiei Executive Resurse Umane Romania, reprezentând compania în cadrul strategiei şi proiectelor de resurse umane.
    Participă la planificarea strategică împreună cu conducerea Direcţiilor Executive inclusiv la identificarea iniţiativelor strategice ale unităţilor de afacere, transformând nevoile de afacere şi feedback-urile în cerinţe ale zonei de Resurse Umane.
    Evaluează serviciile de resurse umane furnizate unităţilor de afacere şi participă la planificarea forţei de muncă, sprijinind evaluarea resurselor actuale (inventarierea capabilităţilor, a competenţelor şi structurarea forţei de muncă actuale).
    Facilitează schimbările organizaţionale, susţinând comunicarea şi evaluarea progreselor de tranziţie.
    Contribuie la îmbunătăţirea proceselor şi sistemelor de Resurse Umane pentru a sprijini echipele cu performanţe de lucru desosebite şi a elimina pierderile şi ineficienţa din cadrul procesului.
    Participă la elaborarea strategiei de recrutare şi de “employer branding” corespunzător nevoilor companiei şi a percepţiilor de piaţă.
    Participă la definirea şi comunicarea profilurilor şi nivelurilor de competenţe profesionale necesare
    Sprijină Managerii pe parcursul procesului de Management al Performanţei pentru a induce o cultură a managementului performanţei continue în cadrul organizaţiei.
    Acordă suport managementului şi angajaţilor în procesul de stabilire a nevoilor de instruire şi în toate activităţile legate de Dezvoltarea Organizaţională.
    Acordă consiliere managementului şi angajaţilor în probleme de resurse umane, recomandând decizii sau moduri de acţionare corespunzătoare.
    Susţine departamentele Resurse Umane implicate în proces referitor la:
    comunicarea strategiei şi criteriilor ‘Managementului Talentelor’ (managementul performanţei, dezvoltarea carierei, planificarea succesorilor) organizaţiei;
    identificarea traiectoriei de carieră care să permită oportunităţi/ soluţii pentru a elimina lacunele de competenţă (instruire, transferuri interne, etc.);
    elaborarea şi organizarea programelor/ “exit programs”
    proiectarea, implementarea şi comunicarea politicilor, culturii şi valorilor corporatiste;
    conducerea selecţiei de recrutare şi a ‘etapelor’ de angajare (cereri de angajare, verificarea şi selecţia funcţiilor/ poziţiilor de top management, salariul şi pachetul de compensaţii pentru noii angajaţi);
    evaluarea şi analizarea nevoilor de învăţare;
    estimarea şi măsurarea satisfacţiei angajaţilor.
     
     
    CERINȚELE POSTULUI 
     
     Studii superioare (specializarea în Managementul Resurselor Umane, Psihologie sau Sociologie reprezintă un avantaj)
     
    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    Minimum 3 ani de experienţă în domeniul Resurselor Umane, de preferat ca generalist Resurse Umane
     
    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    Managementul relaţiei cu clienţii.
    Excelente aptitudini de comunicare, îndrumare şi interpersonale.
    Cunoştinţe de Project Management, Process Management şi Managementul Schimbării.
    Înţelegerea corectă a afacerii şi capacitatea de a transpune nevoile acesteia în strategiile de Resurse Umane.
    Bune abilitati de persuasiune şi de a oferi consultanţă.
    Aptitudini de organizare deosebite şi abilitatea de a se ocupa simultan de mai multe proiecte şi cerinţe.
    Capacitatea de a scrie şi vorbi fluent în limba engleză.
    Competenţe PC: Word, Excel, PowerPoint, Visio, Internet.