Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Finance and Accounting Specialist Hybrid | |
Payroll Specialist BUCURESTI, | |
Tax Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (101) |
Specialist Compensatii si Beneficii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Specialist Compensatii si Beneficii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.10.2016 |
Remote work: | On-site |
SCOP:
Implementeaza si administreaza politicile si practicile de remunerare ale personalului, asigurând consultanta profesionala pentru a fi in concordanta cu valorile si obiectivele companiei. Efectueaza analize specifice si sprijina managementul companiei in implementarea, comunicarea si gestionarea eficienta a politicilor si programelor de compensatii si beneficii.
Gestioneaza administrarea unui sistem de raportare si control eficient, corect si in timp util, precum si functionalitatea in conditii optime a sistemelor de resurse umane. Asigura generarea, prelucrarea si furnizarea rapoartelor si analizelor cu indicatori specifici activitatii de resurse umane, precum si implementarea politicilor si procedurilor specifice.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
Studii Salariale:
o Participa la studiile salariale anuale, analizeaza si interpreteaza rezultatele si face recomandari, in scopul asigurarii unei pozitii competitive pe piata, in conformitate cu strategia si obiectivele de Resurse Umane;
o Realizeaza job matchingul si transmite anual date catre firmele de consultanta cu care compania colaboreaza pe zona de Compensatii si Beneficii;
o Proceseaza datele rezultate in urma studiilor salariale, intocmeste situatii si rapoarte relevante cu scopul de a elabora analize si a formula concluzii privind nivelurile de salarizare in Telekom, comparativ cu nivelurile practicate pe piata;
o Construieste si mentine up-datate intervalele salariale.
Fise de Post si Evaluarea Posturilor:
o Sustine dezvoltarea, implementarea si administrarea programului de evaluare a posturilor pentru a asigura competitivitatea externa si echitatea interna la nivel de companie;
o Oferta consultanta clientilor interni in procesul de evaluare a fiselor de post;
o Se asigura ca fiecare oferta de angajare sau oferta interna ce presupune o schimbare a pozitiei are atasata fisa de post aferenta.
Planuri de reorganizare:
o Propune spre aprobare denumiri de roluri care se aliniaza tendintelor pietei de specialitate si asimilari COR care sa reflecte cat mai bine activitatea de la locul de munca;
o Evalueaza fisele de post ale structurilor afectate de reorganizare impreuna cu managerul implicat, astfel incat sa reflecte cat mai exact schimbarile implicate;
o Realizeaza evaluarile de post si le transmite spre validare directorului de Compensatii, Beneficii si Managementul Expatriatilor Romania;
o Face analize si propuneri de salarii in vederea pastrarii echitatii interne si externe.
Analize salariale:
o Ofera suport analitic in dezvoltarea, implementarea, comunicarea si administrarea sistemelor de compensatii;
o Intocmeste ofertele salariale finale pentru candidatii externi si interni si le transmite catre partile interesate, in vederea completarii documentatiei aferente procesului de recrutare/ promovare;
o Intocmeste ofertele salariale finale pentru candidatii externi si interni si le transmite catre partile interesate, in vederea completarii documentatiei aferente procesului de recrutare/ promovare;
Studii:
Absolvent studii superioare (de preferat studii financiare).
Experienta in munca:
Minim 3-4 ani de cunostinte si practica in domeniul resurselor umane/ analiza si raportare cu specific de resurse umane/ financiar.
Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
Principiile si practicile sistemelor de recompensare;
Abilitati de evaluare si gradare a posturilor;
Cunostinte aprofundate privind utilizarea PC: MS Office, Internet, lucrul cu bazele de date;
Cunostinte de legislatia muncii;
Abilitati de analiza numerica si statistica;
Nivel mediu de cunoastere a HR KPI’s (ex: HC, FTE, rata de turnover, rata de absenteism etc)
Cunostinte privind folosirea bazelor de date integrate de resurse umane si salarizare (ex: Oracle, SAP, etc.)
Limba engleza nivel avansat, scris si vorbit;
Abilitati de analiza, evaluare si corelare a datelor si a informatiilor;
Orientare catre rezultate si catre gasirea unor solutii cât mai simple si mai clare;
Aptitudini de comunicare orala si scrisa ;
Gandire logica, initiativa, atentie la detalii si acuratetea datelor;
Orientare catre rezultate;
Ascultare activa si bune abilitati de comunicare;
Abilitati de relationare si prezentare;
Proactivitate, creativitate, initiativa ;
Integritate si confidentialitate ;
Spirit de echipa.
Raporteaza eroarea la