
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Airbnb Resolution Customer Agent Spanish&English-from office
Aplica fara CV
|
![]() |
Back office gaming support with German & English (office)
Brasov, BUCURESTI, Job national |
![]() |
Part time - Order Support Specialist with Italian & English
BUCURESTI, Job national |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Librăriile Humanitas active.Vezi toate job-urile Librar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Librăriile Humanitas |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22-10-2016 |
Remote work: | On-site |
S.C. Librăriile Humanitas S.A. dispune în prezent de 13 librării care comercializează cărţile Humanitas şi ale altor 300 de edituri, audiobook-uri, muzica, filme etc. în centre istorice şi universitare din ţară: trei în Bucureşti (Cişmigiu, Kretzulescu, şi Librăria Humanitas Auchan Titan) și câte una în Alba-Iulia, Braşov, Cluj-Napoca, Galaţi, Iași, Oradea, Piatra Neamţ, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea și Sibiu. În plus, produsele distribuite în Librăriile Humanitas pot fi achiziționate și online, de pe www.libhumanitas.ro .
Profilul candidatului:
• Studii economice;
• Cunoştinţe PC – MS Office;
• Cunoştinţe contabilitate primară;
• Cunoştinţe minime de limba engleză;
• Disciplinat şi pasionat;
• Abilităţi de comunicare;
• Capacitate de a interacţiona cu clienţii;
• Prezenţă agreabilă.
Principale responsabilităţi:
• vânzarea de carte;
• gestiunea stocurilor;
• evidenţa documentelor.
Experienţă în vânzări constituie un avantaj!
Oferim:
• Pachet salarial atractiv;
• Mediu de lucru plăcut;
• Posibilităţi de dezvoltare în carieră;