Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Payroll Specialist BUCURESTI, | |
Medic/Specialist Veterinar Hybrid | |
Specialist Retentie si Loialitate BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (42) |
Specialist Suport_Div. Compensatii, Beneficii&Managementul Expatriatilor
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Specialist Suport_Div. Compensatii, Beneficii&Managementul Expatriatilor active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Cerinte
Cerinţele postului
Studii:
Studii superioare de preferinta juridic/ economic
Experienţa în muncă:
Minim 1-2 ani experienta relevanta in domeniu
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunoştinţe privind folosirea bazelor de date integrate (ex: Oracle, SAP, etc.)
Cunostinte aprofundate privind utilizarea PC: MS Office, Internet, lucrul cu bazele de date
Orientare către rezultate şi către găsirea unor soluţii cât mai simple şi mai clare
Aptitudini de comunicare orala si scrisa
Gandire logica, initiativa, atentie la detalii si acuratetea datelor;
Capacitate de relationare interumana
Disponibilitate de lucru sustinut, in conditii de stres
Cunostinte de legislatia muncii& fiscala
Limba engleza fluent
Proactivitate, creativitate, initiative
Integritate si confidentialitate
Responsabilitati
SCOP: Asigura suport administrativ pentru activitatile de monitorizare contracte de prestari servicii specifice de HR, in ceea ce priveste gestionarea facturilor aferente. Asigura generarea, prelucrarea si furnizarea rapoartelor si analizelor specifice, corect si in timp util.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Aplica standardele de comunicare eficienta si de calitate, atat in cadrul echipei din care face parte, cat si cu alti colaboratori interni sau externi ai companiei;
Mentine relatii de colaborare cu clientii / furnizorii / partenerii interni si externi in probleme legate de activitatea curenta, furnizand/solicitand informatii atunci cand este necesar, cu asigurarea confidentialitatii informatiilor;
Administreaza si monitorizeaza contracte de prestari servicii, specifice HR-ului;
Administreaza solicitarile de achizitii necesare desfasurarii activitatilor de HR (ex. inregistrare PR-uri, verificare si procesare facturi si intocmire documente specifice in vederea efectuarii platilor);
Se asigură că plata facturilor se face conform contractelor în vigoare;
Completeaza formulare si rapoarte standard conform procedurilor interne;
Tine evidenta documentelor procesate si le urmareste pentru a asigura finalizarea acestora;
Pregateste rapoarte curente si efectueaza analize specifice diviziei;
Transmite rapoartele/analizele/proiectele solicitate, respectand termenul fixat si acuratetea datelor prezentandu-le intr-o forma clara si concisa;
Asigura suport managementului in ceea ce priveste furnizarea la timp a informatiilor catre autoritati sau catre companii fata de care Telekom Romania are obligatii contractuale, pentru a mentine relatii de colaborare cu acestea, respectand legislatia in vigoare;
Asigura implementarea prevederilor Politicilor si Procedurilor de Resurse Umane, cat si ale companiei, pentru a respecta in acest sens toate reglementarile interne si legislatia in vigoare;
Raporteaza eroarea la