Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
PL/SQL Developer Aplica fara CV | |
Analist financiar credite si finantari – grup de firme BUCURESTI, | |
Analist Credite (IMM) - Analiză Risc de Credite IMM și Persoane Fizice Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (117) |
Analist Suport 3 - SQL
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Analist Suport 3 - SQL active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.05.2017 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Cerinte
Profilul candidatului:
Studii medii sau superioare in domeniul economic sau informatic
Vechime minima in specialitate de 2 ani .
Responsabilitati
Responsabilitati specifice:
*Inregistreaza incidentele semnalate telefonic sau prin e-mail in aplicatia Unicenter Service Desk, analizeaza, clasifica si aloca incidentele postate in aplicatia Unicenter Service Desk in vederea rezolvarii acestora
*Rezolva incidentele in conformitate cu aria de competenta alocata, utilizand informatiile din baza de cunostinte
*Efectueza activitati cu grad mic de complexitate conform cu procedurile de lucru specifice.
*Escaladeaza incidentele care nu pot fi solutionate de catre nivelul 1 de suport catre nivelele 2 si 3
*Informeaza utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor pe care acestia le-au postat; verifica cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul si il inchide, in caz afirmativ
*Monitorizeaza si analizeaza incidentele asignate nerezolvate si verifica stadiul in care se afla rezolvarea acestora; raporteaza catre nivelele ierarhice superioare stadiul incidentelor postate
*Urmareste si raporteaza stadiul in care se afla rezolvarea incidentelor escaladate catre alte nivele si care nu sunt rezolvate in limitele de timp agreate cu aceste nivele (pe baza SLA, OLA)
*Analizeaza incidentele postate din punct de vedere al repetabilitatii, semnaland posibilele probleme care pot apare
I*dentifica nevoile de instruire a utilizatorilor finali din punct de vedere al utilizarii aplicatiei Unicenter Service Desk si transmite acestora documentatiile aferente
*Asigurarea suportului in schimburi pe perioada Luni-Vineri: 08-20, Sambata: 09-14 sau la cerere in cazuri ca in care este nevoie de suport extins.
Raporteaza eroarea la