Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Technical Support Engineers (L1 & L2) | Limbile: Germană, Franceză, Italiană, Spaniolă, Olandeză Aplica fara CV |
![]() | L2 Technical Support Engineer- program hibrid (limba germana+engleza) Aplica fara CV |
![]() | Packaging Engineer BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare (25) |
Platform Support Engineer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.Vezi toate job-urile Platform Support Engineer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vodafone Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.05.2017 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
De ce sa lucrezi cu noi?
Suntem o companie de telecomunicații de top în Europa și Africa. Dar ceea ce poate nu știți este că investim continuu în noi tehnologii pentru a îmbunătăți viețile a milioane de clienți, afaceri și oameni din întreaga lume, creând un viitor mai bun pentru toți.
Ca parte a familiei noastre globale, fie că este vorba de Vodafone, Vodacom sau _VOIS, veți simți un sentiment de mândrie și scop contribuind la cultura noastră de inovație. Urmărim egalitatea de șanse și incluziunea pentru toți candidații prin politicile și practicile noastre de angajare. Recunoaștem și celebrăm importanța diversității și incluziunii în spațiul nostru de lucru și nu tolerăm nicio formă de discriminare.
Ce îți oferim dacă te alături echipei noastre?
• pachet salarial competitiv (fix & variabil);
• voucher pentru telefon & abonament nelimitat (voce și date);
• abonament medical la o clinică privată de top & alte beneficii medicale;
• voucher anual pentru decontare ochelari de vedere;
• bonuri de masă;
• abonament Bookster;
• participarea la programe de dezvoltare și proiecte provocatoare din zona de leadership;
• acces la evenimente interne de Wellbeing & Recognition;
• extra-zile de concediu (pentru senioritate, evenimente speciale, voluntariat).
Cerinte
Core competencies, knowledge and experience [max 5]:
- Scripting tools
- Data Base user knowledge (complex queries)
- SS7 MAP Signalling
- Diameter Signalling
- DNS protocols
- Roaming knowledge (protocol and signalling)
Must have technical / professional qualifications:
- University degree: faculty of Electronics Telecommunications and Information Technology, Faculty of Automatic Control and Computer Science, Cybernetics, Informatics or equivalent;
- 1-2 years of experience in
Telecommunication
Responsabilitati
Role purpose:
Roaming Platform Support within Vodafone Networks.
The role will provide the 2nd Line support for
- HW, SW and BD SLS incident management
- Support to SLS Roaming Team activities that requires root or OS activity
- Assist with change activity when needed
- Preventive maintenance for platforms in scope
- Corrective maintenance for platforms in scope
- Continuous improvement of preventive and corrective maintenance routines.
- Support on security and some other audits to ensure the VF compliance.
This is a real-time operational role providing support for complex multi-technology solutions, in addition to a providing a sound knowledge of specific technologies.
Working hours : from 07:00 CET to 22:00 CET (2 shifts), and 1 on call person during nights and weekends.
Key accountabilities and decision ownership
[max 5]:
- System administration tools (UNIX) expert level
- Passive probing, counters management to create service alarms
- Root Cause analysis for complex major incidents & escalated faults
- Where required, support new technology, service & solution.
- Support customer Project and Change delivery activities as required.
Raporteaza eroarea la