Marketing Assistant

Angajator: IUTTA
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.11.2024
    Remote work: On-site

    Iutta este un brand iconic de genți, pantofi și accesorii din piele cu un design folk contemporan. Creațiile noastre se inspiră din cultura tradițională și credințe străvechi, traduse într-o manieră personală, exclusivă. Am ales sa ne deschidem aripile și iată ca suntem gata să primim un suflu proaspăt. Așadar, te anunțăm că dorim să ne extindem echipa cu un Marketing Assistant care să aduca un strop de entuziasm, profesionalism, voie bună și pasiune în conturarea poveștii noastre.

    Ce fel de persoană căutăm:

    - sa ai studii superioare și cunoștințe din domeniile Marketing, Comunicare, Social Media și Client Service
    - să comunici bine atât în scris, cât și verbal și să ai capacitatea de a oferi informații clare
    - să cunoști limba engleză la un nivel avansat
    - să îți placă să lucrezi în echipă și cu oameni din diferite domenii de activitate
    - să fii o persoană responsabila, căreia să îi placă să-și îndeplinească activitățile cu succes
    - să fii gata să înveți repede și să poți gestiona mai multe activități simultan
    - să ai simț estetic si atenție la detalii
    - să fii o persoana dinamică, foarte bine organizată, să ai inițiativă și spirit întreprinzător.

    Ce presupune jobul:
     

    - să participi la implementarea planurilor și campaniilor de marketing și comunicare pentru diferite proiecte
    - să inițiezi noi parteneriate și să contribui activ la consolidarea celor existente
    - să gestionezi canalele de Social Media împreună cu echipa de comunicare
    - să administreazi eficient relația cu partenerii și furnizorii
    - să asiguri suport informațional echipei de IT și să propui soluții de îmbunătățire a prezenței online a brandului
    - să urmarești și să gestionezi procesul logistic de la comandă pâna la livrare și să oferi informații precise clienților
    - să oferi asistență și suport în organizarea și promovarea evenimentelor
    - să asiguri o bună relație cu clienții, atât în showroom, telefonic, cât și prin diferite canale online
    - să utilizezi Power Point, Word, Excel, WordPress, Mail Chimp
    - să faci prezentări si oferte către colaboratori, propuneri, analize, etc.

    Ce oferim:

    - vei lucra alături de o echipă tânără, entuziastă ce-ți va oferi un cadru excelent de dezvoltare
    - ți se va facilita accesul la evenimente, conferințe și cursuri cu profesioniști din domeniu, atât în țară, cât și în străinătate
    - vei avea oportunitatea să crești într-un mediu în plină dezvoltare și să te conectezi cu oameni creativi
    - vei lucra dintr-un spațiu de poveste din centrul Bucureștiului
     

    Dacă ți se potrivește acest job, trimite-ne CV-ul tău însoțit de o scrisoare maxim A4, în care să ne povestești câte ceva despre tine, despre ce te recomandă pentru acest job și de ce ți-l dorești.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    4500 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (80)