Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
MANAGER MAGAZIN Aplica fara CV | |
Manager Relatii cu Clientii Profesii Liberale - Sucursala Timisoara Timisoara, | |
IT Project & Process Manager Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (16) |
Manager Magazin (f/m)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Kaufland Romania active.Vezi toate job-urile Manager Magazin (f/m) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Kaufland Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.03.2017 |
Remote work: | On-site |
Suntem o companie internațională de succes, dinamică şi pregătită să îți susţină performanța. Echipa noastră, motivată şi dedicată, este permanent alături de tine.
De la recepţia mărfii până la linia caselor – acesta este departamentul Vânzări la Kaufland. Apreciezi contactul direct cu clienţii? Amabilitatea faţă de client este importantă pentru tine? Atunci acesta este locul potrivit pentru tine!
Ce sarcini vei avea?
Conducerea, coordonarea și verificarea optimă a activităților și angajaților, motivarea și dezvoltarea profesională a acestora, implementarea și respectarea standardelor conform politicii companiei şi realizarea planului de vânzari și a inventarelor dar şi respectarea bugetelor sunt atribuțiile tale zilnice. Coordonezi activitatea întregului magazin, asiguri disponibilitatea produselor la raft, a afişării corecte a preţurilor şi corectitudinea comenzilor respectând sistemele informatice și procedurile valabile la nivel de magazin. Reprezinți magazinul în probleme juridice, comerciale și administrative în relația cu autoritățile.
Ce ne dorim?
• Studii superioare
• Cunoștințe de limba engleză, limba germană reprezintă un avantaj
• Experiență de conducere și lucru în mediu procedural
• Cunoașterea mediului de business/ retail
• Bune abilități de coordonare și motivare a unei echipe
• Foarte bune abilități de comunicare
• Spirit antreprenorial
• Dinamism și atitudine proactivă orientată spre rezolvarea problemelor, flexibilitate, adaptabilitate
• Disponibilitate la relocare
Ce oferim?
• Oportunitatea de a face parte din echipa celei mai mari companii de retail din România
• Pachet salarial atractiv
• 22 de zile de concediu care cresc în funcție de vechimea în companie
• Tichete de masă începând cu prima zi în echipă
• Asigurare voluntară de sănătate cu servicii medicale de înaltă calitate
• Măsuri eficiente de dezvoltare în carieră și posibilitatea promovării interne
Vor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus.
Fii parte din echipa noastră!
www.cariere.kaufland.ro
Raporteaza eroarea la