Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Aplica fara CV
Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (81)

Specialist Suport IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2017
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    Studii universitare in domeniul informatic sau alt domeniu relevant
    Cunostinte privind lucrul cu aplicatia abSolut este un plus
    Cunostinte generale in mediul Windows 7
    Cunostinte generale hardware (echipament de calcul, periferice)
    Limba engleza: cel putin nivel mediu
    Abilitati umane: integritate, atitudine proactiva, orientare pe rezultate, lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Ofera suport si asistenta unitatilor bancii, respectiv colaboratorilor acestora, cu servicii informatice de baza, prin intermediul platformei de IT Help-Desk.

    Gestioneaza controlul accesului in aplicatiile informatice cu specific bancar (acordarea de drepturi pe aplicatii).

    Administrare statii de lucru si instalari software simple prin « remote connection » la nivel client.

    Participa in procesul de inchidere zi (EOD) prin rotatie impreuna cu ceilalti colegi din departament.