Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Data Management Specialist – Customer Success 5000 - 5500 RON NET / luna | |
Marketing Specialist Aplica fara CV | |
IT Server&Storage Specialist (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (103) |
Specialist Suport IT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile OTP Bank active.Vezi toate job-urile Specialist Suport IT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | OTP Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.08.2017 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.
OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.
Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.
Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.
Cerinte
Studii universitare in domeniul informatic sau alt domeniu relevant
Cunostinte privind lucrul cu aplicatia abSolut este un plus
Cunostinte generale in mediul Windows 7
Cunostinte generale hardware (echipament de calcul, periferice)
Limba engleza: cel putin nivel mediu
Abilitati umane: integritate, atitudine proactiva, orientare pe rezultate, lucru in echipa.
Responsabilitati
Ofera suport si asistenta unitatilor bancii, respectiv colaboratorilor acestora, cu servicii informatice de baza, prin intermediul platformei de IT Help-Desk.
Gestioneaza controlul accesului in aplicatiile informatice cu specific bancar (acordarea de drepturi pe aplicatii).
Administrare statii de lucru si instalari software simple prin « remote connection » la nivel client.
Participa in procesul de inchidere zi (EOD) prin rotatie impreuna cu ceilalti colegi din departament.
Raporteaza eroarea la