Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Hybrid

Aplica fara CV
3000 - 4000 RON NET / luna
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (91)

Customer Service Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bancpost active.


Vezi toate job-urile Customer Service Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Bancpost
Domeniu:
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.04.2017
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Bancpost is a Top 10 Romanian bank, present for 25 years on the local market. It is the 5th brand in terms of public awareness within the banking sector, holds position 8 in deposits and the 8th place in lending (as a Group). With over 2.200 employees and a territorial network of 148 branches and 7 Business Centres, Bancpost is also one of the leaders of the local card market and has developed extensive networks of over 553 ATMs, 7,438 POSs and 192 APSs, providing convenient and permanent access to the Bank’s services. Bancpost is the exclusive partner in Romania of American Express® both on issuance and acceptance of credit cards, while at the same time is a Visa and MasterCard representative. Bancpost has invested significantly in developing various electronic channels of distribution, essential tools for the modern client. Fastbanking - the Internet Banking solution of Bancpost - is one of the best on the market, while FastMobile – the Mobile Banking solution – won the "Award for the highest value of transactions performed through a mobile banking service launched in 2014", within the Online Banking Awards Gala organized by FinMedia. Given its commitment to support Romanian performance and values, Bancpost became the Official Sponsor of the FRF (Romanian Football Federation) and of the National Football Team starting 2015.

    Cerinte

    - Studii medii (diploma de bacalaureat) sau superioare (economice - de preferinta);
    - Engleza (optional);
    - Minim un an experienta in servicii clienti (optional);
    - Cunostinte legate de procedurile de lucru ale sistemului bancar;
    - Cunostinte bune de operare PC;
    - Abilitati de vanzare;
    - Foarte bune abilitati de comunicare si relatii interpersonale.

    Responsabilitati

    - Cunoaste si promoveaza toate produsele si serviciile standard ale bancii (de economisire, creditare si operatiuni cu sau fara numerar);
    - Contribuie la atragerea noilor clienti si la mentinerea celor deja existenti; informeaza clientii cu privire la produsele si serviciile bancii;
    - Realizeaza vanzari incrucisate conform obiectivelor alocate si a deciziilor conducatorilor unitatii;
    - Deschide, gestioneaza si inchide toate tipurile de conturi pentru clienti, verifica documentatia aferenta deschiderii de cont primita de la acestia, asigurandu-se ca intregul continut al documentatiei primite este conform cu cerintele prevazute de reglementarile interne ale bancii;
    - Responsabil pentru efectuarea corecta a operatiunilor de plati si incasari cu numerar pentru clienti;
    - Responsabil pentru efectuarea corecta de vanzari si cumparari de valuta, transferuri de RON fara numerar, transferuri in valuta, depuneri, retrageri si plati cu numerar pentru clienti (in RON si valuta);
    - Efectueaza tranzactii Western Union (daca este agent autorizat);
    - Preia rolul de casier tezaur, daca este cazul si este desemnat de managerul unitatii;
    - Proceseaza in sistemele Bancii toate tipurile de operatiuni cu sau fara numerar conform reglementarilor interne aplicabile, a Regulamentului de Organizare si Functionare si a celor legale trasate conform deciziei conducatorilor ierarhici superiori;
    - Informeaza imediat superiorul ierahic cu privire la evenimetele de risc operational produse sau potentiale in momentul identificarii acestora.
    - Este responsabil de indeplinirea bugetelor de vanzari privind produsele Retail si orice alte bugete stabilite de managementul Bancii;
    - Este responsabil din punct de vedere legal pentru aplicarea prevederilor specifice fiecarei activitati in parte ce ii este alocata prin deciziile conducatorilor unitatii si ale Bancii inclusiv verificarile de sfarsit de zi, inregistrarea documentelor si arhivarea acestora;
    - Lucreaza in echipa, pentru a transmite o imagine unitara a bancii.