Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Timisoara,

Aplica fara CV
Timisoara, Sannicolau Mare,

Aplica fara CV
Timisoara, Sannicolau Mare,

SME Officer - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile SME Officer - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 01.04.2018
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    - Minimum 1 an experienta pe o pozitie similara in sistemul bancar;
    - Absolvent studii superioare (studiile economice reprezinta un avantaj);
    - Atitudinte proactiva;
    - Cunostinte avansate PC.

    Responsabilitati

    -Ofera consultanta clientilor persoane juridice privind operatiunile bancare solicitate;

    -Proceseaza ordinele de plata si instrumente de debit pentru clientii persoane juridice ai bancii (in RON si in valuta);

    -Executa operatii specifice legate de produsele de economisire destinate clientilor persoane juridice (depozite la termen, depozite colaterale, etc);

    -Proceseaza tranzactii cu monetar (efectueaza plati si incasari cu numerar lei si valuta, schimburi valutare, plati facturi, etc);

    -Pregateste si verifica rapoartele privind operatiunile zilnice;

    -Inregistreaza in sistemul IT clientii persoane juridice (colecteaza documente si le verifica in vederea deschiderii de conturi curente );

    -Identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile bancii adresate clientilor persoane juridice;

    -Mentine relatia cu clientii existenti si se asigura de buna lor deservire, folosind la maximum intreaga paleta de produse si servicii oferite de banca pentru clientii persoane juridice administrati de Divizia Retail.