Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Finance and Accounting Specialist Hybrid | |
SPECIALIST CONTABILITATE CLIENTI BUCURESTI, | |
Contabil senior/ Specialist contabilitate/ Senior Accountant BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (95) |
Specialist Contabilitate Departament Administrativ(f/m)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lidl Romania active.Vezi toate job-urile Specialist Contabilitate Departament Administrativ(f/m) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lidl Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Pentru angajații noștri calitatea nu este doar un cuvânt, ci un mod de viață. Echipele noastre din depozit tratează cu atenție atât lucrurile mici, cât și pe cele de importanță maximă deoarece ne dorim să avem succes în orice facem.
Dacă îți place dinamismul și să faci parte dintr-o echipă diversă, atunci Lidl este ceea ce cauți!
Ce vei face
- Vei monitoriza şi controla fluxul de bani: colectare, bani de schimb, diferenţe de casă şi seif
- Vei realiza planificarea anuală a celor mai importanţi indicatori economici la nivel de magazin şi depozit
- Vei verifica plauzibilitatea indicatorilor financiari şi a stocurilor din magazin şi depozit
- Vei pregăti un pachet de raportare unitar (MIS), fiind persoana de legătură pentru departamentul de Controlling din sediul central
- Vei realiza închiderea de lună pentru sediul regional și vei coordona închiderea de an
- Vei centraliza şi administra datele din Lisy precum şi exportul pentru sediul central
- Vei calcula şi analiza inventarul pentru magazin/depozit și vei monitoriza furnizorii direcți
- Vei pregăti poşta din cadrul departamentului administrativ și vei realiza etichetele de preţ
Ce așteptăm de la tine
- Să ai studii superioare finalizate
- Să ai experienţă relevantă în contabilitate primară
- Să ai capacitatea de a lucra atât în echipă cât şi singur(ă)
- Cunoştinţe bune de operare PC (Word, Excel)
- Cunoaşterea limbii germane / engleze constituie un avantaj
- Să fii o persoană comunicativă, organizată şi atentă la detalii
- Să dai dovadă de flexibilitate şi rezistență la stres
Ce îți oferim
• Un pachet salarial atractiv şi peste medie
• Asigurare privată de sănătate
• Instruire sistematică şi practică cu un trainer dedicat
• Un mediu de lucru plăcut, modern şi dinamic
• Posibilitatea de dezvoltare profesională
Ți-am trezit interesul?
Atunci te rugăm să completezi formularul online de candidatură şi să ataşezi CV-ul în format Word sau Pdf, însoţit de o scrisoare de intenţie ce specifică poziţia pentru care aplici. Candidaturile incomplete sau incompatibile nu pot fi luate în considerare pentru următoarea etapă a procesului de recrutare.
Raporteaza eroarea la