Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist achizitii BUCURESTI, Job national | |
Specialist Achizitii si Procesare Facturi Aplica fara CV | |
Responsabil achizitii ( buyer) cu experienta in constructii! BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (21) |
Asistent Achizitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Achizitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.06.2017 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Cerinte
Studii superioare absolvite;
Cunoştinţe utilizare MS OFFICE (Excel, Word,PowerPoint );
Cunostinte de limba franceza/engleza (nivel avansat);
Abilitati de comunicare, spirit de organizare,adaptabilitate, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat;
Pasiune pentru produse si orientare catre piata si client.
Responsabilitati
Gestionarea comenzilor, stocurilor si relaţia cu furnizorii;
Emiterea, clasarea si arhivarea diferitelor documente si dosare;
Listarea articolelor si furnizorilor noi;
Gestionarea indicatoriilor de rentabilitate, promoţii/schimbari de pret;
Centralizarea fisierelor promo, schimbarilor de tarif, listarile noi;
Semnalarea diferentelor si transmiterea lor catre responsabilul de grup;
Gestionarea agendei comune si a programului de intalniri ale achizitorilor pentru planificarea salilor de negociere si pentru primirea furnizorilor.
Raporteaza eroarea la