Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
Hybrid

Vezi job-uri similare (338)

Problem Solving Executive with Romanian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VIVRE DECO active.


Vezi toate job-urile Problem Solving Executive with Romanian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2017
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Vivre started to develop its business in 2012, becoming the most important online retailer on the Romanian market, as well as a large part of Central and Eastern Europe maintaining both its original starting culture and passion and desire to build something wonderful!

    With more than 300 professionals forming the Vivre community, we emphasize both our clients, suppliers, and our motivating work environment. We deal with difficult situations in improving user experience, finding and sorting products, automating logistics operations and warehouse processes, advancing customer interactions, refining reports and data, marketing and accounting efficiency.

    We believe that all areas of our business are touched by professional people.

    Cerinte

    Alatura-te echipei Customer Support Vivre!
    Invatam si crestem impreuna in cel mai de succes start-up de e-commerce romanesc!

    Foarte important pentru noi este felul tau de a fi. In prezent, in echipa noastra avem nevoie de colegi proactivi, orientati catre gasirea de solutii prin comunicarea foarte buna, atat in cadrul echipei, cat si in relatia cu clientii nostri.

    Contam pe tine ca vei avea aptitudinile necesare:

    -Atentie sporită la detalii, responsabilitate, corectitudine, seriozitate si o buna organizare a timpului;
    -Abilitatea de a analiza si identifica situatiile create in relatia cu clientii si in rezolvarea cazurilor neprevazute;
    -Capacitatea de concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp si capacitatea de a lua decizii;
    -Atitudine pozitiva, proactivitate, auto-motivare si spirit de echipa;
    -Placerea si abilitatea de invatare continua si de perfectionare.

    De aceea consideram necesar ca trebuie sa ai:

    -Studii superioare finalizate;
    -Abilitati bune de comunicare scrisa si orala in limba romana;
    -Abilitati de comunicare scrisa si orala in limba engleza - cel putin nivel mediu;
    -Cunostinte medii de lucru in MS Office (in special Word si Excel) - constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    Pentru inceput, vei desfasura urmatoarele activitati:

    -Actualizare si verificare statusuri comenzi plasate de catre clienti in sistemul informatic;
    -Urmarirea comenziilor plasate de catre clienti si statutul produselor pe parcursul perioadei de livrare;
    -Intelegerea și prelucrarea solicitariilor de la clienti prin e-mail, telefon sau facebook, in timpul întregului proces de livrare, prin aplicarea adecvată a cadrului legal si comercial;
    -Asigurarea suportului si propunerea de solutii avantajoase la cerintele clientilor si in conformitate cu regulile și procedurile.

    In timp, iti vor fi alocate sarcini mai complexe, care sa te ajute sa-ti dezvolti abilitatile:
    -Urmarirea si asigurarea livrarilor catre clientii companiei in urma expedierii coletelor si asigurarea comunicarii catre firma de curierat pentru corectitudinea livrarilor;
    -Realizarea de rapoarte diverse si analize legate de categoriile de clienti, comenzi sau activitati;
    -Centralizarea problemelor aparute prin e-mail sau telefon, urmarirea rezolvarii lor impreuna cu alte departamente si implicarea in strategia de gestionare a acestora;
    -Cercetarea si implementarea de solutii pentru reclamatii/ solicitari/ nevoi ale clientilor;
    -Implicarea in diverse proiecte organizationale impreuna cu alte departamente (Achizitii, Logistica, Marketing, IT).

    Alte informatii

    De ce sa te alaturi echipei Customer Support Vivre?

    -Pachet salarial motivant (salariu fix, tichete de masa si bonus in funtie de rezultate);
    -Abonament medical la unul dintre furnizorii de top de servicii medicale private din Bucuresti;
    -Suport pentru formarea initiala in cadrul echipei si posibilitatea de dezvoltare;
    -Posibilitate de promovare in cadrul organizatiei;
    -Alaturarea unei echipe tinere, responsabile, multiculturale si dinamice;
    -Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    -Program de lucru: 8 ore pe zi. De luni pana vineri, 09.00-18.00, incluzand 1 ora pauza de masa.

    Localizare:
    Ne desfasuram activitatea in cladirea Green Gate din B-dul Tudor Vladimirescu Nr. 22, Sector 5.

    Adresa curenta: cladirea Green Gate din B-dul Tudor Vladimirescu Nr. 22, Sector 5.
    Transport in comun cu autobuzele 117 sau tramvaiul 32 pana la statia Chirigiu, din zona Unirii.

    Despre VIVRE
    Suntem un retailer online specializat in domeniul Home& Lifestyle prezent in 8 piete europene: Romania, Bulgaria, Ungaria, Croatia, Polonia, Slovacia, Slovenia si Republica Ceha. Echipa noastra este formata din peste 200 de persoane: buyers, content producers, developers, marketers, operations si logistics. Scopul nostru este de a fi destinatia principala de cumparaturi a clientilor pentru home & lifestyle si de a reprezenta o inspiratie in Europa de Est si Centrala.

    Asteptam cu interes CV-ul tau!
    Daca vom considera ca ne potrivim, te vom invita la o discutie sa ne cunoastem si la o scurta sesiune de testare cunostinte si abilitati.