
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Specialist Contact Center - Sibiu
BUCURESTI, Pitesti, Sibiu, |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Agent servicii client - Call-center Vodafone Pitesti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26-10-2017 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Ne dorim:
Sa ai bune abilitati de comunicare si relationare;
Sa fii orientat catre client prin oferirea solutiilor optime;
Sa stii sa utilizezi calculatorul si sa navighezi pe internet;
Sa ai cel putin liceul absolvit cu diploma de bacalaureat;
Ce trebuie sa faci?
- sa oferi suport clientilor persoane fizice/juridice;
- sa dezvolti relatiile cu clientii existenti;
- sa construiesti, adaptezi si sa propui clientilor solutii personalizate;
De ce sa aplici la acest job?
Te platim o luna doar ca sa inveti (8 ore/ zi);
Program de lucru flexibil (4,6,8 ore/zi);
Oferta financiara competitiva (salariu fix + comision);
Un mediu de lucru antrenant si dinamic.