Ghid complet despre meseria de Art Director: studii, salarii si oportunitati de cariera
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Coordonator receptie centrul medical Aplica fara CV |
![]() | Farmacist Aplica fara CV |
![]() | ASISTENT FARMACIE CIRCUIT INCHIS Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (11) |
Agent Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile MedLife SA active.Vezi toate job-urile Agent Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro |
Angajator: | MedLife SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.12.2018 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Sunt 26 de ani de când primii noștri pacienți au trecut pragul unei clinici MedLife. Sunt 26 de ani de când sănătatea a devenit pentru noi mai mult decât o profesie, o pasiune. Sunt milioane de pacienți care au apelat la noi în căutarea celor mai bune soluții la nevoile lor medicale, cu încrederea și siguranța că întâlnesc aici oameni capabili, profesioniști pasionați, medici experimentați, personal amabil și un zâmbet care să le șteargă orice urmă de neliniște de pe chip.
Încrederea pacienților noștri este cea mai importantă resursă a activității noastre, de aceea, de la deschiderea primei noastre clinici, acum 26 de ani, nu am încetat să inovăm, să cunoaștem, să investim în medicii noștri și în echipamentele medicale și să fim prezenți cât mai aproape de pacienții noștri din întreaga țară.
Cerinte
- Studii medii finalizate;
- Abilitati de comunicare foarte bune si lucru in echipa;
- Dinamic, cu incredere in fortele proprii;
- Rezistent la stres, responsabil;
- Spirit de organizare, disciplina, punctualitate;
- Cunostinte operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook)
Responsabilitati
- Oferirea de asistenta, informatii si programari clientilor prin telefon intr-o maniera profesionista;
- Asimilarea si aplicarea corecta a informatiilor existente si a celor noi;
- Adaptarea rapida si continua la procedurile de lucru actuale;
- Atingerea obiectivelor calitative si cantitative stabilite;
- Introducerea datelor in aplicatiile specifice conform procedurilor de lucru;
- Prevenirea si gestionarea problemelor ridicate de catre clienti, oferind solutii corespunzatoare.
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Programarea/reprogramarea pacientilor;
- Raporteaza catre Manager/Team Leader activitatea.
Raporteaza eroarea la