
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Senior Planning and Reporting Specialist
BUCURESTI, |
![]() |
Specialist Contact Center - Sibiu
BUCURESTI, Pitesti, Sibiu, |
![]() |
Specialist Suport Tehnic SmartBill Conta
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 13 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Specialist IT - Directia Piete Financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Studii:
Superioare de lunga durata: Cibernetica / Informatica
Vechime in specialitate:minimum 2 ani
Cunostinte PC:
- MS Office
- Cunostinte limbaj programare Oracle / SQL, Java
- Experienta in gestiunea bazelor de date (programare);
- Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu
- Cunostinte in domeniul economic (cunoasterea produselor de trezorerie/ piete de capital )
- Cunoasterea aplicatiilor informatice folosite in trezorerie (Reuters Kondor+) reprezinta un avantaj dar nu este obligatoriu
Aptitudini:
- Profesionalism
- Simtul datoriei si al responsabilitatii
- Consecventa, perseverenta
- Abordare proactiva, gandire strategica
- Deschidere spre nou, spirit de echipa, spirit organizatoric
- Autodezvoltare
Abilitati personale:
- Spirit de echipa si abilitati de comunicare
- Identificarea de solutii creative
- Orientare spre performanta
- Integritate si incredere
- Flexibilitate
Rolul postului:
Asigura suportul IT necesar pentru desfăşurarea activităţii de middle office pentru Directia Piete Financiare si Directia Administrarea Bilantului
Responsabilitati:
- asigura suport tehnic pentru sistemele informatice utilizate in Directiile Piete Financiare si Administrarea Bilantului.
- - asigura personalizarea sistemelor informatice utilizate in Directiile Piete Financiare si Administrarea Bilantului pentru a raspunde necesitatilor interne si externe de evidenta a activitatii desfasurate.
-asigura suport pentru realizarea rapoartelor personalizate in scopul acoperirii necesitatilor interne si externe pentru bazele de date din Directiile Piete Financiare si Administrarea Bilantului.
- isi insuseste, respecta si aplica cerintele reglementarilor legale si a reglementarilor interne specifice domeniului de activitate in conformitate cu postul detinut, precum si acelea corespunzatoare altor sarcini incredintate.