
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Asistent Medical Recoltare
Cluj Napoca, Oradea, Galati, |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GlaxoSmithKline active.Vezi toate job-urile Reprezentant Medical Arad, Oradea active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro |
Angajator: | GlaxoSmithKline |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25-08-2009 |
Remote work: | On-site |
GlaxoSmithKline (GSK) este una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume si unul dintre cei mai mari investitori britanici in Romania. Timp de doua decenii, compania noastra si-a dezvoltat radacini puternice pe plan local. Achizitia Europharm, o companie cu activitati complexe de productie si distributie, a demonstrat angajamentul nostru si increderea pe care le avem in Romania. Acest lucru ne-a ajutat sa intelegem mai bine specificul tarii.
Pentru noi toti cei care lucram la GSK Romania, integritatea conteaza. Angajatii nostri sunt ambasadorii nostri. Prin ei si prin fundatia noastra, �Parteneri pentru Viata�, jucam un rol activ in domeniile sanatatii si educatiei si �n comunitate, �n general. Asemenea oamenilor de pretutindeni, principala noastra preocupare este sanatatea.
Ca lideri mondiali in cercetare si dezvoltare, suntem mandri sa aducem tratamente inovatoare in Romania. Depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca medicamentele noastre sunt disponibile si accesibile pentru cat mai multi romani, ajutandu-i astfel sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasc� mai mult.
- Absolvent de studii superioare (medicina/farmacie)
- Experienta anterioara in domenii ca: dermatologie, diabet
- Orientare catre realizarea obiectivelor si obtinerea de performante
- Capacitatea de a construi si de a mentine relatii de durata cu partenerii externi
- Abilitati de comunicare si prezentare
- Abilitati de planificare si organizare
- Atitudine proactiva
- Spirit de initiativa si creativitate
- Disponibilitatea de a calatori frecvent in tara
- Carnet de conducere de minim 1 an
- Promovarea produselor GSK in acord cu strategia de marketing a diviziei, in teritoriul desemnat
- Vizitarea clientilor din teritoriul alocat conform planului stabilit
- Initierea, mentinerea si actualizarea bazei de date cu clienti si persoane cheie din teritoriul desemnat
- Organizarea de sedinte, congrese, conferinte si simpozioane unde se impune participarea GSK
- Mentinerea legaturii cu liderii de opinie, factorii de decizie si profesorii din teritoriul desemnat
- Informarea companiei cu privire la activitatea si priodusele competitiei