Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Manager Aplica fara CV | |
Head of MEP (Manager departament – Instalatii) BUCURESTI, | |
Specialist Retentie si Loializare BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (123) |
Internship Regina Maria @Asistent Manager Departament Operational
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Regina Maria active.Vezi toate job-urile Internship Regina Maria @Asistent Manager Departament Operational active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Regina Maria |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:
- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.
Cerinte
Studii de licenta finalizate, in domeniul economic/financiar/bancar sau studii de master in curs de finalizare;
Experiență în actualizarea și administrarea bazelor de date;
Cunoștințe de Excel (efectuarea operațiilor de bază, formatarea celulelor, operații speciale de editare, utilizarea formulelor și a funcțiilor, utilizarea diagramelor) si de Power Point
Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
Atentie mare la detalii;
Bune abilitati organizatorice si de comunicare;
Capabilitatea de a oferi informatii structurate;
Responsabilitati
Follow up period (telefonic si pe mail) pentru colectarea de informatii bugetare, financiare si administrative din policlinicile si spitalele REGINA MARIA din intreaga tara;
Suport pentru managerul Operatiuni Tara in activitati administrative si de raportare lunara si trimestriala;
Participare la sedinte manageriale saptamanale;
Centralizare si structurare informatii interne;
Alte informatii
Internshiul platit se intinde pe o perioada de 3 luni cu posibilitatea de prelungire sau angajare pe o perioada nedeterminata;
Vei avea parte de un mediu de lucru confortabil și stimulativ și o echipă profesionistă și deschisă care susține învățarea continuă;
Oportunități de dezvoltare prin definirea planului de carieră, accesul la programe de training specific rolului, accesul online și offline la materiale de specialitate și susținerea și valorificarea ideilor tale;
Raporteaza eroarea la