Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (123)

Internship Regina Maria @Asistent Manager Departament Operational

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Internship Regina Maria @Asistent Manager Departament Operational active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Internship
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.05.2018
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Studii de licenta finalizate, in domeniul economic/financiar/bancar sau studii de master in curs de finalizare;
    Experiență în actualizarea și administrarea bazelor de date;
    Cunoștințe de Excel (efectuarea operațiilor de bază, formatarea celulelor, operații speciale de editare, utilizarea formulelor și a funcțiilor, utilizarea diagramelor) si de Power Point
    Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
    Atentie mare la detalii;
    Bune abilitati organizatorice si de comunicare;
    Capabilitatea de a oferi informatii structurate;

    Responsabilitati

    Follow up period (telefonic si pe mail) pentru colectarea de informatii bugetare, financiare si administrative din policlinicile si spitalele REGINA MARIA din intreaga tara;
    Suport pentru managerul Operatiuni Tara in activitati administrative si de raportare lunara si trimestriala;
    Participare la sedinte manageriale saptamanale;
    Centralizare si structurare informatii interne;






    Alte informatii

    Internshiul platit se intinde pe o perioada de 3 luni cu posibilitatea de prelungire sau angajare pe o perioada nedeterminata;
    Vei avea parte de un mediu de lucru confortabil și stimulativ și o echipă profesionistă și deschisă care susține învățarea continuă;
    Oportunități de dezvoltare prin definirea planului de carieră, accesul la programe de training specific rolului, accesul online și offline la materiale de specialitate și susținerea și valorificarea ideilor tale;