Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
Hybrid

Hybrid

Vezi job-uri similare (470)

Premium Technical Support Specialist with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Premium Technical Support Specialist with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2019
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Recrutam pentru o bine-cunoscuta companie românească, specializata in soluții de securitate cibernetică, activa pe piata interna si internationala incepand cu 2001.

    Daca esti prietenos si orientat catre clienti si totodata interesat sa te dezvolti in domeniul IT, esti candidatul pe care il cautam.

    • Cunostinte de limba franceza la nivel avansat, vorbit si scris;
    • Atitudine orientata spre client si solutii pentru acesta;
    • Abilitati de comunicare excelente;
    • Abilitati tehnice si cunostinte de baza in sisteme de operare reprezinta un avantaj;
    • Experienta anterioara pe proiecte customer support similare reprezinta un avantaj;
    • Initiativa si proactivitate.

    Responsabilitati

    • Oferirea de servicii de support tehnic catre clientii companiei, utilizand o conexiune la distanta, remote, asistata prin telefon, chat si e-mail pentru a indeplini obiectivele de business ale organizatiei;
    • Impartaseste informatii tehnice despre produse cu alte echipe;
    • Obtine informatii complete pentru a escalada situatii complexe catre nivelurile superioare de support;
    • Construieste, asimileaza, implementeaza, auditeaza si imbunatateste procedurile de lucru;

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial competitiv
    • Program de lucru de Luni pana Vineri, in intervalul 09:00 -18:00;
    • Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul organizatiei;
    • Training initial + alte traininguri de specialitate;
    • Colectiv format din colegi curiosi si mereu informati despre ultimele tendinte din industria IT.