Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Technical Engineering Support Advisor Aplica fara CV | |
Lead Technical Support Specialist with German Aplica fara CV | |
Proposal Support with French Hybrid | |
Vezi job-uri similare (470) |
Premium Technical Support Specialist with French
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Valoris Center active.Vezi toate job-urile Premium Technical Support Specialist with French active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Valoris Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.06.2019 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.
Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.
Cerinte
Recrutam pentru o bine-cunoscuta companie românească, specializata in soluții de securitate cibernetică, activa pe piata interna si internationala incepand cu 2001.
Daca esti prietenos si orientat catre clienti si totodata interesat sa te dezvolti in domeniul IT, esti candidatul pe care il cautam.
• Cunostinte de limba franceza la nivel avansat, vorbit si scris;
• Atitudine orientata spre client si solutii pentru acesta;
• Abilitati de comunicare excelente;
• Abilitati tehnice si cunostinte de baza in sisteme de operare reprezinta un avantaj;
• Experienta anterioara pe proiecte customer support similare reprezinta un avantaj;
• Initiativa si proactivitate.
Responsabilitati
• Oferirea de servicii de support tehnic catre clientii companiei, utilizand o conexiune la distanta, remote, asistata prin telefon, chat si e-mail pentru a indeplini obiectivele de business ale organizatiei;
• Impartaseste informatii tehnice despre produse cu alte echipe;
• Obtine informatii complete pentru a escalada situatii complexe catre nivelurile superioare de support;
• Construieste, asimileaza, implementeaza, auditeaza si imbunatateste procedurile de lucru;
Alte informatii
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv
• Program de lucru de Luni pana Vineri, in intervalul 09:00 -18:00;
• Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul organizatiei;
• Training initial + alte traininguri de specialitate;
• Colectiv format din colegi curiosi si mereu informati despre ultimele tendinte din industria IT.
Raporteaza eroarea la