Employer Branding for nonprofits | Workshop

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lucrul cu voluntarii inseamna provocari majore pentru care trebuie cu adevarat sa fii pregatit. Dar ca sa ajungi sa ai acei voluntari trebuie deseori sa depui eforturi consistente, si nu multi reusesc sa isi atinga obiectivele. Mai mult decat atat, deseori probabil ca ai nevoie de voluntari cu o anumita pregatire care sa te ajute in proiectul tau si nu poti accepta pe oricine.

Stim ca este greu sa faci toate aceste lucruri, si de aceea iti lansam o provocare si o invitatie in acelasi timp: Haideti sa descoperim impreuna cum putem sa ne construim o imagine care sa ne ajute ca intregul proces de recrutare sa fie mult mai usor si voluntarii cei mai potriviti sa isi doreasca sa se alature organizatiei din care facem parte! Haideti sa descoperim Employer Branding-ul si modalitatea prin care il putem aplica in ONG-urile noastre!

Si nu vom descoperi singuri toate aceste lucruri, ci de la Dana Tudor, cu o experienta de 18 ani in comunicare si presa scrisa  Revista Cariere, Revista Biz, Eva.ro). Cu siguranta vom avea ce sa invatam, asadar book the date: 29 iunie, orele 10:00, la Merci Charity Boutique. Afla mai jos cum te poti inscrie, dar nu astepta prea mult, caci locurile sunt limitate!

Organizator:  Asociatia Young Initiative in colaborare cu Dana Tudor, expert in Comunicare HR / Leadership, Employer Branding, Personal Branding si PR.

Cand: Sambata, 29 iunie, ora 10:00

Unde: Merci Charity Boutique, Strada Smardan numarul 13, etajul 1, vizavi de BNR, Centrul Vechi al Bucurestiului (https://www.facebook.com/mercicharity)

Structura workshop:

10.00: Bun venit!
* Ce trebuie sa stii despre Employer Branding

* Tipuri de abordari pentru atragerea de voluntari
* Cele mai bune lectii de la ONG-uri, legate de atragerea de voluntari

* Studii de caz : Campanii de Employer Branding din sectorul profit
10.20 – 10.40: Practic: crearea unei strategii de Employer Branding pentru un ONG
10.40: Sunt ONG – cum pot construi un brand de angajator cu resursele pe care le am?
11.00 – 11.15: Practic: Construirea unei campanii de Employer Branding cu resursele pe care le am deja
11.15 – 12.00: Raspunsuri la intrebari & Discutii libere

Nota : in functie de durata discutiilor la fiecare tema, workshop-ul se poate extinde cu maxim o ora

Cui se adreseaza ?

Reprezentantilor din ONGuri care au expunere la tot ceea ce inseamna strategie de atragere a voluntarilor, comunicare si marketing axate pe recrutarea celor mai potrivite persoane care sa isi dedice timpul cauzei respective, in cadrul unei munci pro bono.

Investitia fiecarui participant :

-  45 de lei – platiti in contul AYI : RO88RNCB0075115267840001 (BCR)

- 10 minute pentru a te inscrie printr-un mail transmis pe adresa oana.constantinescu@younginitiative.org, care va contine :

  • Nume complet participant
  • Adresa de mail
  • Numar de telefon
  • ONG-ul din care provine
  • Raspunsul la intrebarea : « Care este cea mai mare provocare pe care o intampinati ca ONG in strategia de branding pentru atragerea voluntarilor cei mai potriviti ? »

Pretul include si o bautura la Merci Charity Boutique.

Plata se va realiza doar dupa primirea email-ului de confirmare din partea noastra.

Cine este Dana Tudor ?

Am o experienta de 18 ani in presa scrisa si comunicare. Proiectele care definesc traseul meu profesional au fost mereu din zona pionieratului: m-am aflat printre primele generatii de absolventi ai Departamentului de Comunicare si Relatii Publice al Universitatii Bucuresti, am semnat prima rubrica de resurse umane si management din cadrul unei reviste glossy de afaceri (Biz) si m-am ocupat de lansarea si coordonarea site-ului Eva.ro, primul site de profil din Romania. Toate au fost cele mai bune: rubrica din Biz – cea mai citita din revista, Eva.ro – cel mai vizitat site pentru femei din Romania.

Din 2010, sunt Chief Inspired Officer la fima mea de comunicare si relatii publice, Buticul de Inspiratie. Mi-am propus sa descopar solutiile cele mai valoroase pentru a comunica personalitatea unei afaceri, a unui produs sau a unei persoane. Caut in orice proiect esenta si consistenta. Cred in valori, care stau la baza perspectivei din care gandesc proiectele de comunicare marca Dana Tudor.

Provocarea acestei veri pentru mine este sa fac sport cat mai mult, impreuna cu fetita mea.

Orice mesaj de incurajare este binevenit!

 

Va recomandam si:

Regulament de participare la concursul “Studiul Cei mai doriti angajatori din Romania 2025”

ULTIMELE JOBURI