Mol lanseaza pentru al saptelea an consecutiv competitia Freshhh, cu premii de pana la 20.000 Euro
Luni, 7 aprilie 2014, Grupul Mol organizeaza, pentru cel de-al saptelea an, competitia Freshhh, destinata studentilor din universitati si colegii. Participantii concureaza nu doar pentru distractie, ci si pentru premii consistente de 20.000 de Euro si, in plus, pentru oportunitatea de a-si construi o cariera.
Prima faza a competitiei consta in rezolvarea de sarcini industriale si de strategii de propovare propuse de Grupul MOL, prin intermediul unui scenariu virtual derulat prin Internet. Cele mai bune 40 de echipe sunt selectate, dupa prima etapa, si se vor califica in faza a doua, cea de Simulare de Strategie, unde vor fi implicate intr-un scenariu de administrare a unei benzinarii, luand decizii pe baza unei analize de piata riguroasa.
Finala acestei competitii se desfasoara la Budapesta, unde se vor reuni primele 5 echipe si vor concura pentru marele premiu.
Pentru mai multe concursuri si oportunitati de cariera, click aici.
Premii:
- Locul I – 9.000 Euro
- Locul II – 7.000 Euro
- Locul III – 4.000 Euro
Toate echipele castigatoare vor avea oportunitatea de a participa la programul de recrutare si dezvoltare al grupului MOL.
Conditii de participare:
- Fiecare echipa trebuie sa aiba 3 membri.
- Toti membrii echipelor trebuie sa urmeze cursurile unei universitati sau ale unui colegiu.
- Dcotoranzii pot participa, de asemenea, la concurs.
Inscrieri:
Data limita pentru inscriere este 7 aprilie 2014. Echipele se pot inscrie aici.