Cum sa te inscrii la sesiunile de chat din cadrul Angajatori de TOP Virtual
Profita de oportunitatea de a sta de vorba cu companiilor participante la Angajatori de TOP Virtual.
Chiar daca evenimentul se desfasoara online, ai ocazia in continuare sa interactionezi cu reprezentantii companiilor si sa primesti raspunsuri legate de joburile care prezinta interes pentru tine.
Prin intermediul solutiei de chat angajatorii vor raspunde in timp real la intrebarile din partea candidatilor.
Iata cum poti participa in cadrul unei sesiuni de chat:
Pasul 1: Aplica cu CV-ul HiPo.ro pentru sesiunile de chat dorite;
Pasul 2: Dupa terminarea perioadei de aplicare vor fi selectati candidati potriviti profilului cautat de catre compania care sustine sesiunea de chat;
Pasul 3: In urma selectiei vei primi pe email un link de acces catre solutia de chat in cadrul caruia, in ziua si ora prestabilita vei avea ocazia, alaturi de alti candidati sa discuti live cu reprezentanti ai companiei;
Pasul 4: Pregateste-ti intrebarile pentru reprezentantii companiei si fa-te remarcat.
Este important ca inainte de a intra in solutia de chat sa te documentezi cu privire la lista de joburi existenta si la informatiile relevante despre companie. Evita, pe cat posibil, stilul colocvial si adreseaza angajatorilor intrebari pertinente si cat mai specifice.
Cum sa folosesti platforma de chat anymeeting.com:
- Incepe prin a te prezenta cu numele si prenumele real in fata reprezentantului de companie. In momentul logarii pe platforma, ti se va cere introducerea numelui si a orasului in care locuiesti;
- In partea stanga a ecranului va fi afisata fereastra de chat. Poti lua parte la sesiunea generala de chat care se desfasoara intre participanti si reprezentantii companiei, sau poti selecta sa porti o discutie privata. Din partea stanga, de jos, selectezi daca doresti ca mesajul tau sa fie Send to everyone sau catre o singura persoana.
Calitatea interactiunii prin chat iti poate creste sansele de angajare. Profita de sesiunile de chat pentru a te face remarcat si pentru a obtine informatii valoroase in obtinerea viitorului tu job.