Invingatorii CompetitIAA - editia 2014 au fost premiati
Joi, 11 decembrie, a avut loc Festivitatea de Premiere a celei de a patra editii a CompetitIAA, concurs care ofera studentilor pasionati de marketing si comunicare sansa unei experiente practice, prin simularea unui pitch in fata unor companii reale.
Echipele de invingatori
Echipele invingatoare au fost Ink Advertising (Federatia Romana de Fotbal), formata din: Stoica Raluca, Mehedin Mihai, Andreea Didita; MATCH Ads (EY Romania), formata din: Andreica Alina-Mariana, Dinicu Denisia-Iulia, Mitu Iulia, Vdovii Valeria; Mozaic Advertising (Kubis Interactive), formata din: Loredana Radu, Mihai Vasile, Irina Ionascu, Ioana Dinu; GARNET ADVERTISING (Bergenbier), formata din: Cirstea Ionut-Eduard, Maria Vlad, Gramescu Alin-Gabriel, Dinca Razvan, iar pentru proiectul Salvati Marele Ecran invingatoare a fost echipa MATCH Ads. Premiile au fost acordate de reprezentanti din partea clientilor Federatia Romana de Fotbal, EY Romania, Kubis Interactive, Bergenbier, cu sprijinul membrilor IAA YP.
Ma bucur sa observ cum calitatea concursului creste cu fiecare editie, iar entuziasmul si prospetimea prezentarilor din CompetitIAA ne motiveaza sa ne autodepasim si noi, ca si organizatori, de la an la an. Felicitari tuturor participantilor, partenerilor nostri si nu in ultimul rand, echipei de proiect.
Ioana Sigarteu, Presedinte IAA Young Professionals
Editia 2014 a CompetitIAA a oferit posibilitatea echipelor finaliste sa rezolve brieful bonus pentru proiectul Salvati Marele Ecran alaturi de cele patru briefuri puse in joc de Federatia Romana de Fotbal, EY Romania, Kubis Interactive si Bergenbier. In finala s-au selectat cinci echipe castigatoare, alaturi de care s-au acordat si premii speciale destinate echipelor care au surprins prin creativitate si o gandire strategica foarte buna.
Premiile oferite
Pe langa posibilitatea de a interactiona cu clienti reali si de a expune ideile si parerile in fata unor profesionisti din domeniul marketingului, echipele castigatoare au fost rasplatite cu premii in bani, dar si premii din partea partenerilor. Alaturi de premii, Competitiaa 4 a oferit sesiuni de mentorat cu specialisti in marcomm care i-au ghidat si au oferit suportul necesar pe tot parcursul rezolvarii briefurilor, completate de cursuri speciale privind dezvoltarea personala a participantilor.
Am reusit sa oferim contextul optim de manifestare a gandirii strategice si a creativitatii, iar acest lucru s-a putut observa pe durata celor 5 pitchuri. Echipele participante au reusit sa livreze solutii creative si relevante pe fiecare brief.
Catalin Tudor, membru IAA YP si Project Manager CompetitIAA.
Pe durata celor patru editii ale proiectului CompetitIAA, peste 500 de participanti s-au inscris in 140 de echipe si 400 de participanti s-au bucurat de traininguri cu profesionistii din domeniu.