Proud isi face strigarea la cea de-a noua editie
Intre 16 si 18 martie Business Organization for Students desfasoara cea de-a noua editie a proiectului Proud pe tema The Power of Image. Evenimentul va fi gazduit de Alandala Café.
Proud este un proiect marca Business Organization for Students, care creeaza un mediu favorabil printr-un dialog eficient intre studentii pasionati de PR, Publicitate sau Marketing si oamenii din companii care schimba zilnic regulile industriilor in care lucreaza.
Structurat pe 3 zile tematice, proiectul isi propune sa ofere studentilor sase workshop-uri cu teme de actualitate bazate pe studii de caz care exploreaza conceptul imagine de brand. Temele discutate in aceste zilele vor fi in ordinea urmatoare: Strategii de consolidare a imaginii, Campanii de Imagine si Crize de imagine.
In prima zi a evenimentului studentii vor avea ocazia sa se remarce in cadrul workshop-ului sustinut de Paul Kasprovschi. Pe aceeasi lungime de unda, Alina Galeriu va impartasi cu studentii secretele construirii celor mai bune strategii de imagine.
Pe 17 martie, Catalin Dobre va simula procesul creativ de formare a unei campanii de imagine. In a doua parte a zilei Ana Maria Diceanu vine sa vorbeasa despre campaniile de imagine pe care le-a gestionat si cum aceastea au ajuns sa fie premiate la nivel international.
Ultima zi ii aduce pe Monica Jitariuc si Bogdan Theodor Olteanu care, impreuna cu studentii, se vor confrunta cu problema crizelor de imagine si vor incerca sa gaseasca cele mai bune solutii in astfel de situatii.
Evenimentul este organizat cu sprijinul: Graffiti PR, The Group McCann Eriskon, MSL Group The Practice, SUB 25, Revista Biz, Leo Burnett, GMP PR, ASE Romania.
Pentru mai multe detalii despre Proud 9, puteti accesa site-ul http://proud.bosromania.ro/ sau pagina de Facebook: https://www.facebook.com/bosromania.PROUD.