UPA Solutions: Ne dorim ca in cadrul acestui targ sa depasim bariera recruiter- candidat si sa sustinem interviuri in cadrul targului



UPA Solutions este o companie ce ofera o gama larga de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selectie de personal si formare profesionala. Compania aflata în continua dezvoltare are in prezent un numar de peste 25 colaboratori in patru centre de contact, Bucuresti, Botosani, Braila si Alba Iulia, urmand sa deschida in perioada urmatoare, noi puncte de lucru. Intalneste compania la Angajatori de TOP Bucuresti, vineri si sambata, la Sala Palatului si afla totul despre procesul de recurtare UPA Solutions.


Cum ati descrie UPA Solutions in cifre?

O companie tanara, cu actionariat 100% romanesc, care in 3 ani a reusit sa dezvolte, sa integreze, sa formeze si sa pastreze o echipa de 12 profesionisti dintre care 5 sunt persoane cu dizabilitati.

Din 2014 suntem parteneri alaturi de un ONG intr-un proiect POSDRU de promovare a economiei sociale cu un buget total de 4.669.355 lei.

In 2014 am realizat o crestere de peste 75% a CA-ului, ajungand la o cifra de afaceri de aproximativ 1,4 milioane lei.
Avem un portofoliu de aproximativ 80 de clienti stabili si o baza de date cu peste 10.000 contacte.
Dispunem de o baza de date de profile de peste 60.000 de candidati.

Alte cifre importante pentru noi:
  • Business Unit Manager in Recruitment – peste 10 ani experienta in domeniu;
  • Sales force – peste 10 ani experienta in domeniu;
  • Peste 10 parteneri care sustin activitatea UPA Solutions;
  • Peste 15 clienti care ne-au fost alaturi din ziua 1;
  • Peste 350 de profile trimise clientilor in fiecare luna;
  • Aproximativ 500 de interviuri in fiecare luna.

Care sunt ariile in care activeaza UPA Solutions in Romania si cele mai frecvente pozitii pentru care recrutati pentru fiecare arie (juniori, seniori, manageri)?

Expertiza echipei UPA Solutions si a partenerilor Unitatii Protejate, este certificata in servicii precum:
- Servicii de recrutare si selectie de personal;
- Servicii de training si formare profesionala specializata;
- Servicii de consultanta pentru afaceri si management;
- Servicii de creatie publicitara si tiparire personalizata;
- Servicii de mentenanta IT;
- Servicii de organizare evenimente corporate;
- Servicii de creatie textile personalizate;
- Servicii de amenajare eficienta a spatiilor de lucru;
- Servicii de editare a documentelor si alte activitati specializate de secretariat.

In privinta serviciilor de recrutare, ariile in care activam sunt domenii precum:
BPO; ITO; Pharma; Finance; Marketing; HR; Administrativ; Vanzari; Telecom; HoReCa; Turism; IT; Automotive; Banking; Training; Consultanta.

Avem o experienta vasta in fiecare domeniu cat si companii care isi doresc sa gaseasca profilul potrivit culturii lor organizationale. Pentru fiecare din aceste domenii detinem atat o vasta experienta in domeniu, dar si companii care doresc sa gaseasca profilul potrivit culturii lor organizationale, bazandu-se pe expertiza noastra profesionala.

Pozitiile pentru care recrutam cel mai frecvent:
BPO - dispunem de pozitii pe toate limbile straine de circulatie internationala, de la cele mai uzuale (franceza, spaniola, italiana) pana la cele mai putin uzuale (olandeza, croata, poloneza, sarba). Ex: Customer Support cu limba suedeza; customer Support cu limba germana, Consilier client limba franceza.

ITO - dispunem de pozitii unde se solicita atat cunostinte de limbi straine cat si cunostinte in domeniul IT; ex. IT helpdesk cu limbi straine.

Finance - dispunem de pozitii entry-level, cu pana la 3 ani experienta si cu un nivel bun de limbi straine, cat si de pozitii middle-management, ex. Contabil senior; Account payable cu limbi straine; Account receivable cu limbi straine; General Ledger cu limbi straine; Junior Contabil; Analist Financiar; Contabil Sef, etc.

Pharma-in prezent suntem in process de recrutare pentru farmacisti si diriginti de farmacie pentru intreaga tara, atat proaspat absolventi cat si candidati cu experienta in domeniu ex. Farmacist; Asistent farmacie; Diriginte Farmacie; Reprezentant medical; Reprezentant vanzari.

IT- pozitiile deschise in cadrul companiei noastre sunt dintre cele mai diverse : de la Administrator IT pana la Dezvoltatori pe diverse limbaje de programare sau consultanti. Ex: Administrator IT; Support IT; C# Developer; .Net Developer; ABAP Developer.

HR - in prezent dispunem de pozitii de la entry- level pana la pozitii de middle management: Jr Researcher; Jr Recruiter Internship; Senior recruiter; Recruitment Manager.

Vanzari- pozitiile cel mai des intalnite in cadrul companiei noastre sunt: Reprezentanti Vanzari; Reprezentanti Medicali; Key Account Manager; Agent Call Center – vanzari, Director Vanzari.

Marketing: am recrutat pozitii precum: Specialist Comunicare, Manager Comunicare; PR Event.

Care sunt aspectele care definesc cultura organizationala UPA Solutions si cum influenteaza acestea profilul cautat in procesul de selectie?

Valorile impartasite de intreaga echipa a companiei UPA sunt:
Diversitate: Expertize diversificate, servicii diversificate, echipa mixta si tot ce mai puteti include in definirea acestui termen !
Ospitalitate: Vino sa ne cunosti ! Toti zambim, suntem frumosi si ambitiosi!
Profesionalism: Nu lasam niciodata lucrurile la intamplare, totul este atent planificat pentru a ne asigura ca facem tot ce ne sta in putinta pentru a satisface asteptarile si dorintele celor din jurul nostru.
Originalitate: Redefinim termeni si venim cu solutii perfect adaptate cerintelor clientilor nostri. Fiind motivati de dorinta de a realiza lucrurile cat mai bine, ne place sa avem o imagine cat mai buna a intregului nostru proces de recrutare. Noi incercam sa promovam candidatii catre clientii nostri, insa le oferim acestora si o scurta consiliere cu privire la prezentarea in cadrul unui interviu.

Care sunt elementele definitorii care va diferentiaza de celelalte companii, fiind unitate protejata?

Unitatile Protejate Autorizate, sunt reglementate conform legii 448/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, care sprijina integrarea persoanelor cu dizabilitati si au in componenta echipelor cel putin 30% persoane cu dizabilitati certificate.

In concordanta cu aceleasi prevederi ale legii 448/2006, orice companie sau institutie care numara peste 50 de salariati are obligatia de a angaja persoane cu handicap intr-un procent de cel putin 4% din numarul total de angajati sau sa plateasca o taxa de solidaritate reprezentand 50% din salariul de baza minim brut pe tara inmultit cu numarul de locuri de munca in care nu au angajat persoane cu handicap.

Despre noi, echipa UPA Solutions, putem spune ca suntem o echipa de oameni entuziasti, disponibili, mereu curiosi si dornici sa cunoastem oameni noi.

Pentru noi nu exista niciodata probleme, ci doar SOLUTII. Fiecare zi e o noua provocare pentru care ne mobilizam cunostintele si expertizele diversificate pentru a reusi de fiecare data sa ne ridicam la inaltimea asteptarilor si chiar peste ele!

Mai mult, la noi in echipa exista loc pentru toata lumea! Abilitatile fiecaruia, definesc pentru noi oamenii si disponibilitatea de a invata de a ne modela in fiecare zi ! Fiind o echipa coeziva ne place sa rezolvam toate situatiile critice si sa ne adaptam de fiecare data. Abilitatile fiecarui coleg sunt imbinate astfel incat la finalul unui proiect sa inregistram cele mai bune rezultate.

Care sunt oportunitatile si provocarile pe care le intampinati in calitate de unitate protejata?

Fiecare proiect, fiecare activitate noi o consideram a fi o oportunitate cat si o provocare, pentru ca prin ele ne dezvoltam profesional si ne imbunatatim cunostintele. Oportunitatile pe care le avem ca si unitate protejata stau la baza faptului ca suntem o echipa diversa, cu oameni diversi, dar uniti in a realiza ceea ce isi doresc.

Care sunt provocarile pe care le intampinati in identificarea candidatilor potriviti?

Provocarile intalnite in identificarea candidatilor constau in gradul de pregatire al candidatilor raportat la profilul cautat de client (nivel de limba straina; cunostinte PC; experienta in domeniu); motivatia candidatilor fata de postul sau compania prezentata; disponibilitatea de incepere a activitatii; beneficiile salariale.

In ce consta procesul de selectie la UPA Solutions si cum s-ar putea pregati un candidat?

In cadrul companiei noastre procesul de selectie difera de la un client la celalalt, aspect care se discuta in cadrul intalnirii initiale cu acesta. Sunt situatii in care sustinem interviul fie telefonic, fie pe skype pentru a verifica disponibilitatea, interesul, motivatia si experienta raportata la cerintele postului. Sunt situatii in care procesul de recrutare poate include testare de cunostinte ( limba straina; cunostinte PC sau din alt domeniu); interviul cu candidatului unde se discuta: motivatia; disponibilitatea, interesul fata de post, experienta in domeniu; iar la finalul procesului de recrutare, verificam referintele candidatului cu acordul lui in prealabil.

Dupa finalizarea procesului de recrutare pastram legatura cu candidatul, iar acesta poate apela la noi ori de cate ori este nevoie.

Care sunt pozitiile pentru care veti recruta la Angajatori de TOP si care sunt pasii dupa eveniment?

Pozitiile disponibile in cadrul targului Angajatori de Top sunt:
- CS limbi straine;
- AR limbi straine;
- AP limbi straine;
- JR Recruiter internship;
- HR Admin cu limba franceza;
- Manager comunicare interna si externa cu limba franceza;
- Trainer cu limba franceza;
- Agent vanzari – limba romana;
- Reprezentant vanzari;
- Contracting support Manager – Tg Mures;
- Farmacist;

Ne dorim ca in cadrul acestui targ sa depasim bariera recruiter- candidat si sa sustinem interviuri in cadrul targului, urmand ca toti cei care se potrivesc profilului cautat sa ii programam la o discutie la sediul companiei noastre. Totodata ne dorim sa ii putem consilia in sustinerea de interviuri si chiar in realizarea unui CV.

Ce recomandari aveti pentru candidatii care vor vizita standul vostru in cadrul Angajatori de TOP?

Recomandarile pentru candidati sunt sa vina cu incredere sa ne cunoasca, sa fie deschisi pentru ca noi suntem partenerii lor intr-un proces de recrutare si ne dorim sa ii ajutam in identificarea unui job care sa li se potriveasca. Toti cei care ne vor vizita vor avea ocazia sa discute cu recruiteri deschisi, dispusi sa le ofere feedback-uri concrete si chiar sa le poata recomanda informatii despre realizarea unui cv sau detalii despre joburi.

Echipa UPA Solutions

 

Va recomandam si:

Oportunități de angajare prin DB Work la Angajatori de TOP - Timișoara, 18-19 octombrie

ULTIMELE JOBURI