Telus International Europe ofera peste 100 de pozitii exclusiv pentru proiectele nou atrase
TELUS International Europe recruteaza masiv primavara aceasta la cea de-a 7-a editie Angajatori de TOP Virtual! Intre 4-17 Aprilie, acceseaza platforma pentru a descoperi oportunitati de cariera inedite!
Iata cateva dintre joburile disponibile:
Junior Recruitment SourcerCustomer Care Representative with German / Italian / Spanish
Quality & Training Manager
Vizualizeaza aici toate joburile TELUS International Europe!
Cum ati descrie TELUS International Europe in cifre?
TELUS International Europe este un centru de contact multilingv de servicii BPO (business process outsourcing) si furnizor ITO ce ofera servicii de inalta calitate inca din anul 2004. Compania are 2.500 de membri in echipele sale din cele 7 centre situate in Sofia si Plovdiv (Bulgaria), Bucuresti si Craiova (Romania), precum si in birourile din Manchester si Cannock, Marea Britanie. TELUS International Europe ofera solutii de contact center, ITO si servicii inovatoare de suport in peste 30 de limbi straine pentru partenerii sai la nivel global.TELUS International Europe este parte a familiei TELUS International, o companie globala de BPO cu peste 20.000 de angajati in intreaga lume, inclusiv in Canada, Statele Unite ale Americii, Europa, America Latina si Filipine. Prin intermediul celor peste 175 de milioane de interactiuni anuale prin voce, e-mail, chat, social media cu clientii sai din industrii ca telecom, utilitati, high tech, gaming, finante, retail, e-commerce, turism, logistica si cea medicala, TELUS International faciliteaza accesul la experiente inovatoare ca rezultat al muncii de echipa, gandirii proactive si culturii origanizationale cu focus pe client. O componenta globala a TELUS, TELUS International este sustinuta de catre o companie lider national pe piata de telecomunicatii din Canada, cu o cifra de afaceri anuala de 12,4 miliarde de dolari canadieni (8,77 miliarde de euro) si 14 milioane de clienti.
Care sunt ariile in care activeaza TELUS International Europe in Romania si cele mai frecvente pozitii pentru care recrutati pentru fiecare arie (juniori, seniori, manageri)?
Ca funizor de servicii de call center si BPO, TELUS International Europe activeaza in Romania in diverse arii in care ne-am dezvoltat extensiv expertiza de-a lungul timpului: IT & telecomunicatii, retail & e-commerce, turism sau gaming. Ca angajator, TELUS International Europe se concentreaza in Romania in special pe pozitii de entry-level in departamente de suport clienti, analiza de frauda, suport tehnic, moderare site, in peste 30 de limbi straine. Investind constant in formarea si dezvoltarea angajatilor nostri nu de putine ori managerii nostri reprezinta de fapt povesti de cariera de succes incepute in cadrul echipei noastre de pe pozitii de entry level.Care sunt atributele care definesc cultura organizationala din TELUS International Europe?
TELUS International Europe pune accent pe investitia in angajati si formarea lor, precum si in comunitatile in care acestia traiesc si isi desfasoara activitatea, fapt bazat pe convingerea ca daca membrii echipei sunt fericiti, la fel vor fi si clientii. In acest sens membrii echipei TELUS International Romania beneficiaza de un program cuprinzator axat pe Learning & Development, coaching, posibilitate de dezvoltare profesionala pe baza unui plan de cariera, precum si un pachet extins de beneficii.Ce planuri de recrutare are TELUS International Europe in aceasta primavara pentru profesionisti si juniori (nr. de pozitii, departamente, profile)?
Incepand cu primavara aceasta vom derula noi proiecte in cadrul TELUS International Europe. Elementul central al acestora este diversitatea, atat din punct de vedere al nivelului de cariera, cat si din punct de vedere lingvistic, avand in vedere ca am lansat procese noi de recrutare pentru limbi straine pentru care nu am mai asigurat suport pana acum. De asemenea, in pas cu tendintele industriei la nivel mondial, TELUS International Romania isi extinde constant portofoliul de clienti precum si segmentele de activitate deservite, mutand focusul de pe profilul clasic de call center spre activitati mai complexe, ca de exemplu cele de back office, finance si gaming.In mod natural, nevoia de resurse umane a companiei urmeaza acelasi trend ascendent accelerat, in perioada imediat urmatoare fiind disponibile peste 100 de pozitii exclusiv pentru proiectele nou atrase.