​Operatiunea PR Forward s-a incheiat!


Bucuresti, 18 martie 2016 - PR Forward face public dosarul” 007 de la evenimentul de lansare a noului numar, avand de partea sa agenti de top ai Comunicarii. Marti, pe 15 martie, la Café DeKo, s-a desfasurat o noua misiune marca PRIME Romania.
 
De aceasta data, conceptul revistei ne poarta in lumea agentului 007, aflat in cautarea celor mai ravnite informatii din domeniu si a celor mai pasionati agenti ai Comunicarii, pe care i-a strans laolalta pentru a le impartasi celor 140 de recruti din secretele acestora.

Operatiunea PR Forward 007 a inceput pe ritmul coloanei sonore din filmele cu James Bond si cu cateva cuvinte din partea Project Managerului revistei, Andra Moldoveanu, moment urmat de discursul redactorilor coordonatori, Alina Savu si Alex Nedelcu, care au introdus fiecare speaker al serii.

Misiunea a inceput cu o doza de energie din partea Agentului Secret al Vlogului, Mikey Hash, care ne-a trasat in mod jovial drumul sau catre cel mai cunoscut canal de YouTube apartinand unui roman, si anume „Doza de Hash”. Sfatul sau catre cei care deja isi paveaza drumul catre propriul vis este „sa fiti obsedati de ceea ce faceti, eu asa am fost. Daca nu sunteti voi obsedati de ceea ce va doriti, atunci cine sa fie?”.

In continuare, ne-am aventurat in teritoriul PR-ului Cultural, alaturi de Miruna Meirosu, PR Manager la Curtea Veche Publishing si membru fondator al Asociatiei Curtea Veche. O veritabila consumatoare de cultura, Miruna le-a oferit participantilor sapte arme copertate care il pot inspira pe James Bond, printre care „Toti marketerii spun povesti”, „Economiseste cu Jamie” si „Secretele succesului” si, nu in ultimul rand, un insight din experienta agentului – „e foarte important sa iti intelegi publicul, sa scrii bine si sa te adaptezi contextului pentru a avea succes”.

Urmatorul agent ne-a condus in locul in care moda si Relatiile Publice se intalnesc, in calitatea sa de 007 al Fashion Corner, pe numele sau real Vicki Nicola, Managing Partner la MyMedia/The Group. Participantii au urmarit un filmulet despre informatie si mesaj, insotit de o completare: „noi suntem bombardati de foarte multa informatie. In acest context, semnificatia este singura care poate face informatia relevanta, iar voi, ca PR-isti, o puteti face relevanta". Momentul s-a incheiat cu un joc in care doi recruti au fost incurajati sa adreseze intrebari experimentatei agente si schimbul de informatii a fost capturat pentru posteritate.

Dupa o scurta pauza, misiunea PR Forward a revenit in forta cu Anamaria Hancu, agenta al carei sediu de operare este PR-ul Muzical si care spune zilnic povestile unor artisti ca Inna, Alexandra Stan, Antonia si Carla’s Dreams. Cu ani buni de implicare in proiecte demne de lauda, precum „Let’s do it, Romania!“ si „Tara lui Andrei”, Anamaria infiltreaza in sala si o lectie culeasa din experienta ei in PR si anume - cand lucrezi ca PR-ist pentru muzicieni, tu ai o poveste de spus, o comunici in felul tau, insa este important sa retii ca „acea poveste pleaca de la oamenii cu care lucrezi".

Un alt speaker care isi imparte timpul intre a fi agent de PR si un proiect social, MagiCamp, pe care l-a recomandat participantilor cu caldura, este Dan Olaru, Managing Partner si Communication Strategist la Atelier Grup. Cu doi ani in urma, acesta si-a deschis propria agentie impreuna cu doi prieteni, in contextul in care „sa deschizi o agentie in Romania este foarte greu, pentru ca publicul trebuie educat incontinuu”, asa cum le-a marturisit celor peste o suta de participanti. Supereroul cu idei al rubricii „It’s brand new”, cu un fler pentru detalii, nu a parasit scena fara a oferi o recomandare, aceea de a viziona filmul „Wag the Dog”, cu Robert De Niro si Dustin Hoffman, dar si o sugestie pentru cei aflati inca la inceput: „nu exista o a doua sansa pentru prima impresie”.

Operatiunea PR Forward s-a incheiat cu prezenta charismatica a unui agent dublu. Prins intre idei si strategie, agentul „First Step”, cu titlul de Creative Strategist la Geometry Global, si pe numele sau, Alex Petrescu, a intrat in jocul 007 cu o doza de realitate pentru recruti. E o meserie dificila, insa, odata ce accepti acest lucru si iti asumi rolul de „creativ”, e cazul sa intelegi ca „orice lucru trebuie adus la viata prin idei, iar ideile vin prin creatie”. Totusi, pe cat de interesanta poate parea partea de creatie, pe atat de mult exista posibilitatea ca multi sa se regaseasca in zona de strategie, motiv pentru care ar trebui ca cei care vor sa paseasca in acest domeniu sa nu se ancoreze intr-un singur loc, ci sa fie dispusi sa caute pana gasesc ce li se potriveste, asa cum ne indeamna ultimul speaker al serii.

In incheiere, paricipantii au fost surprinsi cu niste cadouri din partea Brandbuilders si Curtea Veche si s-au retras din jocul 007 cu o dovada a curajului lor de a se alatura unei misiuni in care toate cartile PR-ului au fost puse pe masa, agentii demascati si secretele lor dezvaluite. La randul lor, agentii au parasit sala cu un exemplar din revista „PR Forward”, in care si-au dus povestile mai departe printr-o serie de interviuri, pe care te invitam sa le citesti aici .  

Astfel, Operatiunea PR Forward 007 s-a incheiat cu succes si le transmitem multumiri tuturor ceor care ne-au ajutat sa o ducem la capat, de la parteneri si invitati, la participantii care nu s-au dat in laturi de la ultima provocare PRIME si au intrat in postura de recruti, cu gandul ca ei vor fi agentii PR-ului de maine.

Despre PR Forward
PR Forward este singura revista de Relatii Publice si Comunicare, creata atat pentru specialisti, cat si pentru studenti, tineri absolventi si oameni pasionati de acest domeniu.
Valorile noastre sunt pasiunea, entuziasmul, dedicarea si dorinta de a ajuta la crearea de relatii durabile cu partenerii nostri.
 
Despre PRIME Romania
PRIME Romania este singura asociatie de Relatii Publice si Comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 18 ani de evenimente pentru studentii pasionati de Comunicare.
 
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene, printre care: Romania, Slovenia, Italia si Turcia.
Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale, in Brasov si Iasi. 

 

Va recomandam si:

Regulament de participare la concursul “Studiul Cei mai doriti angajatori din Romania 2025”

ULTIMELE JOBURI