Inscrie-te la proiectul Ingenius, eveniment dedicat pasionatilor de publicitate!
Ingenius debuteaza pe 30 martie, prin conferinta “AdverTalking”, fiind structurata in doua parti: sesiune de discursuri si panel.
Sesiunea de discursuri este prezentata de cei mai cool publicitari ai momentului:
- Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
- Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
- Dragoș Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
- Cătălin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
- Alexandru Cernătescu, CEO la Infinit Solutions;
- Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.
Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials intre specialisti in publicitate, care creeaza campanii chiar pentru Generatia Millennials:
- Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
- Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
- Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
- Ștefan Chirițescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.
Debate-ul va fi moderat de catre Alexandru Negrea, Owner & Editor Marketing20.ro, care a pregatit intrebari, atat specialistilor din panel, cat si reprezentantilor Millennials din sala.
Intregul eveniment se va desfasura in intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) si va fi moderat de catre Ionut Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranta mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.
Etapa a II-a a proiectului, denumita “Behind the ads”, va arata insighturile din publicitate si ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea sa vada. Etapa se va desfasura in perioada 4 - 13 aprilie si pregateste participantilor experiente practice si interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, dupa un brief de creatie oferit de Lay's.
Proiectul da startul experientei de invatare pe 4 aprilie, cand participantii vor cunoaste departamentul de Marketing si vor afla de unde pleaca brieful catre agentie si cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.
Data de 5 aprilie este dedicata agentiei de publicitate, cand participantii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurata agentia, care este legatura dintre departamente si, nu in ultimul rand, care este atmosfera in industria de advertising.
Pe 6 aprilie, Ingenius continua vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service si Strategie.
Workshopurile pe Creatie (Copywriting & Art) si Digital se vor desfasura pe 7 aprilie si vor fi sustinute de catre specialisti in publicitate de la McCann Erickson si ILeo.
Ziua a V-a, si anume 8 aprilie, este rezervata vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participantii curiosi vor pune intrebari si va urma un debriefing.
Continuand experienta de invatare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe “Creative Thinking”, in urma caruia participantii vor proceda la rezolvarea briefului.
Pe 10 aprilie, studentii vor lucra la campania de promovare Lay’s si apoi vor avea parte de distractie, intr-un Treasure Hunt, menit sa le testeze creativitatea si energia.
Trainingul pe Social Media se va desfasura pe 11 aprilie, urmand ca, ziua urmatoare, studentii sa finalizeze campania de promovare si sa pregateasca sustinerea pitch-ului, prin intermediul trainingului “How to pitch”.
In data de 13 aprilie, Ziua Pitch-ului, fiecare echipa isi va prezenta campania de promovare la care a lucrat in fata unui juriu, format de publicitari. Acestea vor primi feedback de la jurati, urmand sa fie premiata echipa castigatoare.
Daca ai inclinatii, e chiar una dintre pasiunile tale si ai vrea sa stii cum sa-ti construiesti propriul drum catre advertising, aplica pana pe 30 martie, pe www.ingenius.aser.ro!
Despre Asociatia Studentilor Economisti din Romania – ASER
ASER este un ONG studentesc infiintat acum 18 ani prin pasiunea unor tineri care si-au dorit sa investeasca in educatie, in creativitate, in studenti exceptionali. Astazi, ASER continua cu profesionalism si entuziasm traditia, facilitand accesul studentilor la medii de invatare si oportunitati de crestere a competentelor profesionale, pentru a aduce un plus de valoare mediului economic romanesc.