In culisele companiei Computer Generated Solutions Romania
Cum ați descrie Computer Generated Solutions România în cifre?
Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing și este prezentă, încă din anul 2006, pe piața din România. Aceasta furnizează servicii în 18 limbi străine, având șase centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Galați și Miercurea Ciuc.
Cei peste 3.300 de angajați ai companiei interacționează zilnic cu clienți atât din România, cât și din Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite și Canada. CGS este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume. În portofoliul nostru de clienți se regăsesc companii din Forbes Top 500, precum și companii europene de top.
Oferim sesiuni intensive de pregătire și training: peste 90% dintre managerii CGS România au început în compania noastră pe poziții de entry-level. CGS România susține performanța și implicarea într-un mediu atractiv de lucru, cu o medie de vârstă de 25 de ani. Aproximativ 95% dintre angajații CGS sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior.
Care sunt ariile în care activează Computer Generated Solutions România și cele mai frecvente poziții pentru care recrutați pentru fiecare arie (juniori, seniori, manageri)?
Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate.
Posturile entry-level ar fi: Customer Support Representative, IT Helpdesk, Accounts Receivable, Inside Sales Representative, Contract Maintenance, Customer Care – toate job-urile pot fi în limbi străine: Engleză, Spaniolă, Franceză, Germană, Italiană, Portugheză, Rusă, Olandeză, Suedeză etc., iar posturile care presuspun și experiență de lucru anterioară ar fi: Contract Maintenance/Billing Associate, Inside Sales Representative, Marketing and Sales Consultant, Project Manager, Telesales Team Manager.
Care sunt atributele care definesc cultura organizațională din Computer Generated Solutions România?
Motto-ul companiei este „Friends working together” și considerăm că definește cel mai bine atât mediul nostru de lucru, cât și atitudinea tuturor colegilor.
Suntem renumiți pentru îmbinarea ideală între mediul profesional și cel personal, iar prieteniile trainice care se leagă între membrii echipelor noastre sunt cea mai bună dovadă. Suntem foarte uniți și ne implicăm atât în competiții sportive, cât și în evenimente caritabile, iar fiecare coleg nou este primit cu brațele deschise.
Astfel, pentru noi, îndeplinirea unui target devine o provocare căreia îi răspundem cu entuziasm și cu spirit competitiv prietenos.
Cel mai probabil, anul acesta vom avea o creștere de aproximativ 600 de oameni noi pe care îi vom recruta în cele șase centre de suport pe care le avem: București, Brașov, Sibiu, Târgu Jiu, Galați și Miercurea Ciuc.
Pentru cei mai tineri avem posturile entry level la care pot aplica: Customer Support Representative, IT Helpdesk, Accounts Receivable, Inside Sales Representative, Contract Maintenance, Customer Care – toate job-urile pot fi în limbi străine (Engleză, Spaniolă, Franceză, Germană, Italiană, Portugheză, Rusă, Olandeză, Suedeză etc.). Pentru acestea nu cerem experiență, iar programul de lucru poate fi flexibil, având posibilitatea să opteze pentru norma de lucru de 4 sau 6 ore, dacă nu pot lucra full time, 8 ore. Job-urile entry level la CGS presupun și o perioadă de training care durează între 2 saptămâni și 2 luni – depinde de department și de complexitatea job-ului.
În ce constă procesul de selecție la Computer Generated Solutions România și cum s-ar putea pregăti un candidat?
Procesul de selecție are mai multe etape. Prima dintre ele ar fi o discuție telefonică, prin care urmărim evaluarea anumitor competențe, în funcție de fiecare job. Ulterior, se stabilește o întâlnire la sediul nostru, pentru evaluarea prin teste și o discuție față în față cu recruiterul. Apoi, în funcție de post, candidatul va mai participa la un interviu sau două cu managerul de proiect.
Ii asteptam pe toti cei care isi doresc sa afle cum este sentimentul de a lucra intr-un mediu multicultural sa participe la SkillShop-ul: How to ace your Job Interview: 1:1 tips and tricks pe care il sustinem in cadrul Angajatori de TOP. Aici vor intelege mult mai bine in ce consta procesul de recrutare, lucru care ii va face sa devina mai increzatori pentru urmatoarele interviuri.
Care sunt câteva motive pentru care un junior sau un senior ar trebui să aplice la Computer Generated Solutions România?
Pe lângă beneficiile pe care le oferim la angajare, motivul pentru care candidații aplică în general la CGS ar fi mediul de lucru dezvoltat în cadrul companiei: unul prietenos, dar competitiv și bazat foarte mult pe performanță. Candidații știu că la CGS se pot dezvolta ulterior și pe alte domenii cum ar fi: IT, HR, Training și Management.
90% dintre angajații noștri care ocupă funcții de specialist, middle sau senior management au promovat din intern și s-au dezvoltat în timp pe domeniul pe care l-au ales.
Care este cel mai inedit beneficiu pe care il oferiți angajaților?
Noi suntem atât de obișnuiți cu beneficiile oferite, încât nu știm dacă le mai putem considera drept inedite, însă avem o competiție internă bazată pe inovație, dorința de a progresa și proactivitate, în urma căreia câștigătorii pot primi o stea pe “Walk of Fame”. Lunar, desemnăm patru top performers, pe care îi premiem pentru dorința lor de a perfecționa procesele, pentru implicarea în dezvoltarea de noi proiecte sau care au adus un impact pozitiv asupra activității în care sunt implicați. Oricine se poate bucura de acest premiu, indiferent de poziția ocupată sau de vechimea în companie.
Nu pierde sansa sa ii cunosti! Inscrie-te la eveniment si vino la standul lor din cadrul targulu!
Inscriere Angajatori de TOP Bucuresti |