Dam startul unei noi editii Advertising Week BUCHAREST - o saptamana dedicata advertisingului si marketingului de top
EdiÈ›ia a doua a Advertising Week, evenimentul care îi aduce în faÈ›a audienÈ›ei pe curajoÈ™ii industriei, proiect organizat de Advice Students, va avea loc între 3 È™i 8 mai 2017 sub conceptul The Brave and The Bold. Dăm startul înscrierilor la seria de conferinÈ›e È™i ateliere, formularele de înscriere la evenimente fiind disponibile pe www.advertisingweek.ro.
Cu ajutorul partenerilor È™i colaboratorilor noÈ™tri ne propunem să bifăm cele mai interesante locuri din oraÈ™, pentru a aduce un plus inspiraÈ›iei: de la biblioteci, ateliere de creaÈ›ie, la hub-uri È™i pub-uri, până la cafenele, iar împreună să descoperim experienÈ›ele invitaÈ›ilor noÈ™tri. Printre locaÈ›iile participante enumerăm: Talent Garden, The Institute, Biblioteca Metropolitană, Lente Arcului, Epic Bar È™i Copper’s.
Pentru că cele mai interesante întâmplări care au ca protagoniÈ™ti brandurile È™i agenÈ›iile cu personalitate pot fi împărtășite de oamenii care lucrează de ceva vreme în industria creativă, o parte dintre speakerii prezenÈ›i în ediÈ›ia aceasta vor fi: Sandra Bold - Head of Copy la MRM//McCann, Simona Suman - Group Creative Director Jazz Communication si Co-founder Lady Steps, Dinu Panescu - Creative Director & Partner, The HUB Partners, Sorin Psatta - "Integrated Communication Director la BBDO È™i Lector Universitar la Facultatea de Jurnalism È™i ȘtiinÈ›ele Comunicării", Ioana Zamfir - Senior Copywriter la McCann Worldgroup Romania È™i Adrian Preda (Predu) - Director de creaÈ›ie.
Cele mai importante subiecte ale agendei se regăsesc sub umbrela The Brave and The Bold - Curajosul È™i ÎndrăzneÈ›ul.
”Ne dorim ca în cea de-a doua ediÈ›ie a Advertising Week să descoperim împreună cu participanÈ›ii tainele publicității È™i să cunoaÈ™tem ce înseamnă o campanie reuÈ™ită atunci când È™i clientul È™i agenÈ›ia decid să-È™i asume riscuri prin concepte neconvenÈ›ionale pentru a livra publicului cea mai bună variantă pentru el. Advertising Week a fost cosntruit de creativi ca un eveniment întocmai pentru creativi, o oprtunitate pentru cei care sunt pasionaÈ›i de advertising să descopere noile tendinÈ›e, camapnii È™i instrumente pe care le pot folosi în munca lor.” - Alexandra Slotea, Project Manager al proiectului.
Principalul obiectiv al Advertising Week este de a facilita drumul oricărui aspirant către industria creativă È™i marketingul de top. Prin intermediul seriei de evenimente pe care le organizăm ne dorim să construim în timp o comunitate deschisă. Accesul gratuit la educaÈ›ia alternativă este misiunea organizaÈ›iei noastre.
Carrefour susÈ›ine spiritul tânăr al publicității, alăturându-se iniÈ›iativei noastre È™i susÈ›inându-ne în toate demersurile pe care le-am făcut, fiind unul dintre sponsorii principali ai Advertising Week. Peroni Nastro Azzurro întreÈ›ine atmosfera Advertising Week È™i susÈ›ine proiectul nostru, fiind unul din sponsorii principali ai evenimentului.
Uber este partenerul de mobilitate al Advertising Week ediÈ›ia a doua! Cu Uber ajungi confortabil, convenabil È™i în siguranță, iar o maÈ™ină este mereu la un buton distanță. ParticipanÈ›ii care nu au încercat Uber până acum beneficiază de o primă cursă gratuită, în limita a 25 de lei, dacă îÈ™i fac un cont pe Uber.com/App È™i introduc în aplicaÈ›ie codul promotional AdWeek2017.
Andrea Iacob
Junior PR&Media Executive
Telefon: 0737475030
Email: e.andreaiacob@gmail.com
Adresă: Str. Frumoasă nr. 31, sector 1, București