Workshopul - o modalitate de dezvoltare in cariera pentru tinerii talentati de Top


Poate cele mai asteptate sesiuni de pe tot parcursul evenimentului Top Talents Romania 2016 au fost workshopurile, deoarece participantii au interactionat cu reprezentantii companiilor, iar acestia din urma au avut ocazia de a-si cunoaste poate viitorii angajati.

Participantii au luat parte la activitati practice, care i-au indemnat sa lucreze in echipa si le-au testat abilitatile de comunicare.

In prima zi a evenimentului, au avut loc patru workshopuri: "Business Simulation (Gamification)" sustinut de Coca-Cola HBC, "The wave of change in Oral Health" sustinut de Philips, "Team Productivity" de catre Vodafone, Panelul
"Take career into your own hands" condus de specialistii in Resurse Umane ale celor trei companii.

Workshop Coca–Cola HBC 

Workshopul Coca-Cola a fost sustinut de Ionela Dorina Vancea – Junior HR Business Partner, Ionela Maican – Supply Chain HR Business Partner si Daniel Ionut Pelmus – CDE & Vending Manager in cadrul companiei.
In prima parte a sesiunii, participantii au aflat detalii despre sistemul de organizare si functionare al companiei. Apoi au inceput jocul pe care compania l-a pregatit pentru ei. Astfel, au fost formate patru echipe. 

Participantii au fost implicati intr-un board game, care cuprindea intreg procesul de fabricare a unui produs, cat si celalalte resurse de care are nevoie compania pentru a ajunge la produsul final si aici putem vorbi de departamentul financiar, cel de fabricatie a produsului, pana la cel de distributie catre consumator.

Workshop Vodafone

La workshopul Vodafone s-a urmarit notiunea de „team productivity”. Reprezentantii Vodafone au urmarit sa le ofere participantilor notiuni practice despre lucrul in echipa.

Intr-o organizatie productivitatea este esentiala. Responsabilitatea fiecarui membru al unei echipe este productivitatea individuala, iar aceasta nu poate fi realizata fara setarea unor obiective clare.

Si in cadrul workshopului Vodafone participantii au fost implicati intr-o activitate interactiva, mai exact un studiu de caz. Participantii au fost impartiti in 4 echipe, care reprezentau 4 departamente:
  1. Communication
  2. Sales and Distribution
  3. Product Development
  4. Technical/Innovation
Participantii au avut ca responsabilitate dezvoltarea unui produs inovativ care sa fie folosit in invatamant. Astfel, au trebuit sa implementeze strategia de comunicare a produsului, sa tina cont de aspectele tehnice ale lui si sa se ocupe de vanzarea si distributia acestuia.

Sesiunea oferita de Vodafone s-a concentrat in jurul ideii de lucru in echipa. Participantii au trebuit sa se concentreze pe modalitatile de coordonare a echipei si pe mentinerea unei motivatii constante.

Workshop Philips

La workshopul Philips, Mateea Ilisai, Marketing Manager for Oral HealthCare, Alexandra Pascu, Junior Marketing Manager si Adelina Margarit, Marketing Manager, Philips Personal Health au avut ca obiectiv testarea de catre participanti a periutelor electrice Philips.

Misiunea Philips este aceea de a imbunatati viata oamenilor. Astfel ca reprezentantii companiei urmaresc in permanenta sa stabileasca modul in care impacteaza misiunea Philips cultura organizationala a companiei.

Participantii la workshop au realizat cat este de importanta cunoasterea consumatorului intr-un business. Inainte de a implementa orice strategie de marketing sau vanzari e obligatoriu sa iti intelegi audienta.

Panel Coca Cola HBC – Vodafone - Philips

In cadrul Panelului - "Take career into your own hands", participantii au aflat cum pot mentine echilibrul work-life-balance. Mihaela Ionita – Coca–Cola HBC Romania, Alina Luiza Iordache – Philips Talent Acquisition, Alina Manole – Vodafone Romania, Dragos Ghean – Business Partner Manager Catalyst Solutions au oferit sfaturi in legatura cu redactarea CV – ului, aplicarea la job, prezentarea la interviu.

Specialistii in Resurse Umane au dezvaluit cat conteaza scrisoarea de intentie in procesul de recrutare si cum trebuie sa fie redactat un CV de catre candidati pentru a lua jobul dorit.

Speakerii din cadrul sesiunii i-au sfatuit pe tinerii participanti sa isi redacteze CV-ul cat mai personal, din care sa reiasa clar obiectivele urmarite.


Vrei sa participi si tu la workshopuri interactive? Inscrie-te la Top Talents Romania 2017, care va avea loc pe 24-25 noiembrie, la Hotel Caro, Bucuresti.
 

Va recomandam si:

Regulament de participare la concursul “Studiul Cei mai doriti angajatori din Romania 2025”