Din culisele TELUS International Europe
TELUS International Europe este parte a familiei TELUS International, o companie globala de BPO cu peste 28.000 de angajati in intreaga lume, inclusiv in Canada, Statele Unite ale Americii, Europa, America Latina si Filipine. TELUS International Romania este un centru de contact multilingv de servicii BPO (business process outsourcing) si furnizor ITO present pe piata inca din anul 2004. Compania are peste 4.500 de membri in echipele sale din cele 7 centre situate in Sofia si Plovdiv (Bulgaria), Bucuresti si Craiova (Romania), precum si in birourile din Manchester si Cannock, Marea Britanie. TELUS International Europe ofera solutii de contact center, ITO si servicii inovatoare de suport in peste 35 de limbi straine pentru partenerii sai la nivel global.
Care sunt elementele care va diferentiaza ca angajator de celelalte companii care activeaza in industria BPO?
Fiind o companie axata pe oameni, inca din faza de recrutare discutam despre nevoile lor tocmai pentru a gasi cea mai buna oportunitate profesionala in cadrul multiplelor proiecte pe care le derulam. Suntem convinsi ca daca membrii echipei noastre isi pot valorifica la maximum potentialul si abilitatile, aceasta se va reflecta cu siguranta si in experienta oferita clientilor nostri. Cativa diferentiatori in acest sens sunt accentul pe echilibrul viata personala - program de lucru si pe dezvoltarea profesionala, esentiale in aceasta abordare, care s-a dovedit a fi un succes.
Cum va implicati in dezvoltarea profesionala a angajatilor?
Obiectivul nostru in privinta membrilor echipei este ca acestia sa se simta motivati, parte a unei echipe bine inchegate, la al carei succes sa poata contribui vizibil. Inca de la inceputul activitatii in cadrul companiei, toti membrii echipei pot accesa training-uri de soft skills, programe de „learning & development” - cu activitati specifice nivelului lor de cariera - si sesiuni de coaching, avand de asemenea posibilitatea de dezvoltare profesionala pe baza unui plan de cariera.
Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?
Membrii echipei noastre au la dispozitie pachete competitive si diverse de beneficii, de la „clasicele” fructe la birou si zile tematice, pana la avantaje bazate pe vechimea in companie, asociate cu transportul, activitatile de recreere si personalizarea pachetelor medicale.
Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?
Incepand cu toamna acestui an vom avea noi oportunitati deschise atat din punct de vedere al nivelului de cariera, cat si din punct de vedere lingvistic, avand in vedere ca am lansat procese noi de recrutare pentru limbi straine pentru care nu am mai asigurat suport pana acum.In acest sens, am lansat de curand TELUS Language Academy, o initiativa prin intermediul careia potentialii candidati isi pot imbunatati nivelul de limba urmand o serie de cursuri gratuite inainte de a aplica la pozitiile deschise in cadrul TELUS International.
De asemenea, in pas cu tendintele industriei la nivel mondial, TELUS International si-a extins portofoliul de clienti prin achizitia Voxpro, ceea ce la nivel de companie dar si la nivel local inseamna noi oportunitati pentru membrii echipei de a se dezvolta si a promova. In paralel cu aceasta, prin extinderea constanta a portofoliului de clienti precum si a segmentelor de activitate deservite, mutam focusul de pe profilul clasic de BPO spre activitati mai complexe, ca de exemplu cele de back office, finance si gaming.
In mod natural, nevoia de resurse umane a companiei urmeaza acelasi trend ascendent accelerat, in perioada imediat urmatoare fiind disponibile peste 100 de pozitii exclusiv pentru proiectele nou atrase.
Va invitam sa ne cunoasteti la standul nostru din cadrul Angajatori de TOP pe 20-21 Octombrie, la Sala Palatului!
In plus, nu uitati sa va inscrieti la SkillShop-ul nostru "I.M.P.R.E.S.S. – first step to your goal" ce va avea loc pe 21 Octombrie, la ora 11.35. Participarea este gratuita, insa numarul de locuri este limitat!
Inscrie-te la Angajatori de TOP Bucuresti |