BNR a lansat Brain Regain - Programul de selectare a specialistilor romani din strainatate
Ce conditii trebuie sa indeplineasca aplicantii?
Conditile generale pe care candidatii trebuie sa le indeplineasca pentru a fi eligibili sunt detinerea unei diplome de master si/sau doctorat, experienta profesionala de minim 5 ani obtinuta in strainatate (in institutii financiare internationale, banci centrale sau comerciale, institutii de cercetare), cunoasterea la nivel "proficiency" a limbii engleze si sa fie cetateni romani.
Cei care sunt interesati de programul Brain Regain trebuie sa trimita aplicatile pe adresa HR.Recrutare[at]bnro.ro pana la data de 20 octombrie 2017. Aplicatii pot aplica, in acelasi timp, doar la unul dintre posturile vacante.
Cum se va desfasura procesul de recrutare?
Procesul de recrutare se va desfasura in 4 etape:
1) Selectia pe baza documentelor de inscriere. Transmiterea documentelor de inscriere prin e-mail.
2) Selectia pe baza eseurilor. Candidatii selectati in urma analizarii documentelor trimise anterior vor realiza un eseu in limba engleza de 6.000-8.000 de cuvinte.
3) Evaluarea profilului psihologic si a compatibilitatii cu postul. Candidatii vor completa on-line un chestionar psihometric.
4) Interviul final. Interviul va fi sustinut in fata membrilor Comitetului de administrare a Programului la sediul Bancii Nationale a Romaniei.
Ce documente sunt necesare pentru a aplica la programul Brain Regain?
Documentele necesare pentru a aplica sunt:
- chestionar tip,
- CV (model european),
- scrisoare de intentie,
- diploma de master/doctorat,
- buletin/pasaport,
- alte diplome/certificate care atesta pregatirea,
- document care atesta experienta profesionala in strainatate,
- recomandari din partea fostilor angajatori.
Accesati sectiunea de cariera de pe site-ul BNR pentru a vizualiza toate job-urile BNR
Vezi toate joburile active in domeniul Bancar