GENPACT participa la Angajatori de TOP. Transformarea incepe de aici!
Noi suntem GENPACT - o companie globala de servicii profesionale, ce pune accent pe transformare.
Gandim prin design. Visam lumea digitala. Rezolvam problemele cu date. Re-imaginam procesele si inovam continuu. Transformarea se intampla aici.
In Romania, Genpact este cel mai mare furnizor international de servicii, pentru clienti globali. Suntem prezenti pe piata locala din 2005 si ne-am dezvoltat in timp ca unul dintre cei mai mari angajatori de pe piata romaneasca, avand peste 3500 de angajati in Bucuresti si Cluj Napoca. Serviciile noastre acopera domenii variate: operatiuni in domeniul financiar-contabil, de achizitii si contract management, suport IT, dar si consultanta de business.
Genpact Romania participa la Angajatori de TOP Bucuresti cu intentia de a recruta tineri talentati care vor sa faca primul pas in cariera, dar si profesionisti care isi doresc perfectionarea abilitatilor intr-un mediu de lucru dinamic.
1. Cu ce ganduri veniti la Angajatori de TOP?
Pentru Genpact, Angajatori de TOP reprezinta mai mult decat un targ de job-uri. Este o oportunitate de a impartasi candidatilor o mica parte din cultura noastra, din organizatia noastra, oferindu-le mai multe detalii despre companie si despre rolurile disponibile in acest moment. Ceea ce ne face pe noi un angajator de top sunt grija, atentia si investitia pe care alegem sa le acordam angajatilor nostri pentru a le sustine dezvoltarea personala si profesionala.
2. Ce oportunitati de cariera oferiti (job-uri, programe de internship, trainee management etc.)?
Genpact România plănuiește 1.000 de noi angajări pentru 2018, continuand succesul de anul trecut cu 950 de angajari in birourile din Bucuresti si Cluj-Napoca. În procesul de recrutare accentul va fi pus pe cunoașterea limbilor străine, această cerință fiind una eliminatorie pentru cea mai mare parte a rolurilor disponibile. Odată ajunși în companie, noii angajați vor beneficia de o gamă largă de training-uri și programe de învățare.
In acest an Genpact va avea roluri deschise atât pentru persoanele aflate la începutul carierei, cât și pentru cei cu experiență în domenii precum contabilitate, customer support, achiziții, desktop și server support. Momentan compania caută vorbitori de germană, franceză, spaniolă, italiană și alte limbi europene.
3. Oferiti-ne 3 exemple de DO’S and DON’TS de care ar trebui sa tina cont candidatii in momentul in care vin la interviu.
DO’s:
Apreciem candidatii bine informati, care au o buna intelegere a industriei, a companiei sau chiar a rolului disponibil. Ne intereseaza personalitatea lor – curiozitatea, spontaneitatea, entuziasmul si motivatia lor sunt importante pentru noi.
DON’T’S:
Lipsa de interes, superficialitatea, atitudinea neprofesionala sau prea informala sunt aspecte cu care nu rezonam.
4. De ce ar trebui sa tina cont candidatii daca vor sa lucreze intr-un domeniu total diferit de cel in care au studiat?
Industria noastra se caracterizeaza prin dinamism si necesita adaptabiitate la schimbarile rapide ale pietei, ale clientilor. De aceea, flexibilitatea angajatilor pe de o parte si expunerea pe care Genpact le-o ofera de cealalta parte ajuta la dezvoltarea lor profesionala.
In cadrul companiei oferim o gama complexa de traininguri, de la Finance and Accounting School pana la Language Improvement training.
Importanta este deschiderea catre o arie noua, diferita si dorinta de a experimenta si de a aprofunda lucruri noi. Este suficienta motivatia, atitudinea pozitiva si bineinteles cunoasterea la nivel incepator-mediu a unei limbi straine si a limbii engleze.
5. Descrieti-ne candidatul potrivit pentru voi (soft skills si hard skills).
Candidatul potrivit pentru noi este: curios, entuziast, motivat sa-si construiasca o cariera – nu sa caute un job. De asemenea, cunoaste cel putin o limba straina la nivel mediu si limba engleza bine inteles.
Evolutia tinerilor pe care ii angajam este cel mai de pret lucru pentru noi. De aceea, alegem sa formam managerii mai degraba decat sa-i angajam din exterior, tinand cont de specificitatea si dinamismul industriei.
Va asteptam cu drag pe 23-34 Martie, la Sala Palatului, la standul nostru din cadrul evenimentului de cariera Angajatori de TOP pentru a afla cum este mediul de lucru in companie, care sunt oportunitatile de cariera pe care le avem disponibile si pentru a identifica punctele pe care le avem in comun ce ne pot conduce catre o colaborare frumoasa.
In plus, nu uitati sa va inscrieti la SkillShop-ul nostru "Hard & soft skills that will get you hired" ce va avea loc vineri, 23 Martie, la Sala B incepand cu ora 14.50.
Va sfatuim sa va rezervati locul indata pentru ca participarea este gratuita, insa numarul de locuri este limitat!
Inscrie-te la Angajatori de TOP Bucuresti |