BDO Conti

<< compania anterioara | urmatoare >>

Full company name: BDO Conti Audit SRL
Type of company: Multinationala
Number of employees: 150 in Romania, 31.576 in BDO International
Competence area: Financiar, Management / Strategie

Logo BDO Conti Audit

 

Scurta prezentare

BDO International este o retea internationala de firme de contabilitate publice, numite Firme Membre BDO, furnizand servicii clientilor internationali. Fiecare Firma Membra BDO este o entitate independenta legal in tara sa. Veniturile totale realizate de Firmele Membre BDO s-au ridicat la 4.1 mld. USD in 2007. Intreaga retea cuprinde 626 de birouri, in 110 de tari si aproximativ 31.576 parteneri si angajati ai Firmelor Membre, care furnizeaza servicii de consultanta in intreaga lume. BDO International este reprezentata in Romania de BDO Conti Audit, societate cu sediul central in Bucuresti.

Domenii in care oferiti servicii / arii de competenta:

 

Principalele domenii de expertiza ale BDO sunt:

  • Audit financiar
  • Corporate finance
  • Privatizare
  • Implementarea de proiecte internationale
  • Reorganizare judiciara si lichidare
  • Servicii de contabilitate
  • Consultanta fiscala

Industrii: Banking, Farmaceutice, Retail, Energy & Utilities, Telecom

Clienti reprezentativi: Bayer , Colgate-Palmolive, Romaero, Woodcote, Beiersdorf, Schindler, Heidi Chocolats Suisse, Tchibo, Chipita, DHL International ,GfK, Billa Romania, Tetra Pak, Aventis Crop Science, Raiffeisen Capital Investments, OMV Romania Mineraloel

Website: www.bdo.ro

 

Procesul de recrutare

Care este profilul ideal al unui candidat pentru compania dvs?

1. Student an terminal/Absolvent studii superioare economice (preferabil dar nu limitat la: Contabilitate, Finante, Banci, Audit)
2. Cunostinte Engleza
3. Cunostinte avansate in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);
4. Cunostinte de contabilitate, audit, IFRS (constituie avantaj)
5. Abilitati de comunicare si relationare cu clientii;
6. Planificare si organizare
7. Flexibilitate, creativitate, spirit de echipa
8. Capacitate de sintezã si analizã
9. Atentie la detalii
10. Integritate si obiectivitate


Care sunt criteriile prin care evaluati un candidat si ce importanta au?

Criteriu Procent
Facultatea absolvita si rezultatele academice 30%
Activitati extracuriculare
5%
Experienta de lucru 10%
Experienta internationala 5%
Cunostintele de limbi straine 10%
Abilitatile de lucru cu software specific 5%
Rezultatele obtinute la teste si interviuri 30%
Certificari specifice 5%

Total

100%

 

Calendarul de recrutare pentru 2008

Primim aplicatii pe tot parcursul anului.

Trainee program
Aprilie - Iulie
Trainee program Octombrie - Februarie

 

Etapele procesului de recrutare si durata estimata medie (de la primul interviu pana la inceperea efectiva a lucrului)

 

Etapa Durata
Testare (test specialitate, test engleza, test psihologic) 3h
Interviu HR
30 min
Interviu Partener 1h
Total 2-7 zile

Modalitatea recomandata de aplicare

  • se poate trimite CV la adresa recruitment@bdo.ro
  • se poate aplica pe site-ul www.bdo.ro
  • se poate aplica la anunturile postate pe site-urile de recrutare
  • se poate trimite fax la: 021.319.94.77

Departamentul HR poate fi contactat la:
Mail: recruitment@bdo.ro
Telefon: 021.319.94.76
Mobil: 0754.07.00.07

Joburi disponibile pentru absolventi de facultate si persoane cu pana la 5 ani experienta

  • Auditor Supervisor
  • Auditor Senior
  • Auditor Junior
  • Consultant Audit Intern
  • Consultant Financiar
  • Practician Insolventa
  • Consilier Juridic
  • Accountant/Contabil
  • Junior Tax & Financial Consultant
  • Tax Consultant


Cum e sa lucrezi in companie?

Cultura organizationala a companiei (Stilul / modul de lucru / Echipa)
Media de varsta a angajatilor BDO este 25 de ani, ceea ce arata ca BDO este o companie “tanara”, dinamica, flexibila, axata pe dezvoltarea profesionala continua si pe cariera. Mediul de lucru este relaxat, se lucreaza in echipe, se pune accet pe comunicare si transparenta interna. Angajatii au o anumita independenta in efectuarea sarcinilor de serviciu dar termenele de predare a lucrarilor sunt importante.
Contactul cu numerosii clienti ai BDO faciliteaza o evolutie rapida pentru angajatii BDO si le ofera expunerea si experienta pe care altii in alte companii o acumuleaza poate in 3 ani.

Ce ne puteti spune despre pachetul de beneficii?
Oferim aceleasi beneficii pe care le ofera si piata si sa dorim sa incurajam o viata activa si sanatoasa:

  • Asigurare medicala
  • Telefon mobil
  • Laptop
  • Acces la masina de serviciu pentru deplasarea in misiuni
  • Facilitati sportive gratuite (tenis, fotbal, aerobic...)
  • Refreshments in fiecare zi (cafea, ceai, fructe)
  • Sustinere formare profesionala ACCA
  • Bonus performanta

Ce ne puteti spune despre programele de pregatire(training) oferite consultantilor?
Traininguri tehnice interne: Trainingurile tehnice cuprind informatii si cunostinte necesare desfasurarii activitatii practice de audit: atat teorie, best practices, studii de caz, exemple parctice din viata reala, etc, adaptate la nivelele de dificultate corespunzatoare nivelelor de experienta ale participantilor.Trainingurile interne sunt menite sa fie interactive, cuprind concursuri cu premii, jocuri de echipa, etc.


Trainingurile non-tehnice (soft skills): acestea se parcurg la sfarsit de sezon (busy seasons), conform nevoilor de dezvoltare identificate la nivelul fiecarui angajat. Din randul trainingurilor non-tehnice pot fi mentionate: Public speaking, Comunicare, Client Service, Time Management, Project Management.

Ce ne puteti spune despre posibilitatile de promovare si dezvoltare? Exista un career path predefinit?
BDO ofera oportunitati de dezvoltare profesionala si promovare pentru fiecare angajat. Dezvoltarea profesionala se asigura prin trainingurile periodice si este implicita. In plus, compania sustine financiar integral participarea la ACCA pentru personalul interesat. In urma evaluarilor periodice (de 1-2 ori pe an, se decide Planul Personal de Dezvoltare si desigur, acolo unde au fost intrunite conditiile, trecerea la nivelul urmator. Spre deosebire de companii similare, evolutia in cariera in BDO este mai rapida, “distanta” intre nivelul de entry si nivelul maxim de Partener fiind mai “scurta” cu cateva nivele. Astfel, cel mai tanar Partener in BDO are 33 de ani.

Scurt CV al manager-ului

Sorin FaurNume: Faur Sorin
An Nastere: 1975
Absolvent Psihologie: 2000
Absolvent Master Psihoterapie si Psihodiagnostic: 2001
Absolvent Master Psihologie Organizationala: 2002
Head of Recruitment Department Adecco: 2002-2005
HR Director Ipsos Interactive Services: 2005-2008
HR Director BDO: 2008-prezent
Autor articole de specialitate in Adevarul, Business Standard, Business Week, Money Express
Autor carte: Arta Memoriei. Tehnici de antrenament.

De ce ar alege un candidat BDO Conti?

 

  • Evolutia in cariera mai rapida decat in companii similare (intre nivelul de entry si nivelul maxim de Partener sunt mai putine trepte). Cel mai tanar partener BDO in Romania are 33 de ani.
  • Atitudinea fata de oameni: fata de media mult mai ridicata a industriei de audit, in BDO se regaseste un Partener la 15 angajati, ceea ce inseamna ca relatia acestora cu Partenerii este mult mai stransa
  • Expunerea vasta si diversificata pe zeci de clienti, fapt ce permite acumularea intr-un ritm accelerat a experientei profesionale
  • Sustinerea integrala a programelor ACCA

 

Locuri de munca la BDO Conti

Pentru a aplica la joburile oferite accesati: HiPo.ro - BDO Conti

<< compania anterioara | urmatoare >>

 

 

Va recomandam si:

Arhitected Business Solutions

ULTIMELE JOBURI